jormo Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hei! Jeg har lagt inn nummerene mine på min Andriod 4 telefon, de fleste med 0047/+47 landskode foran, men når folk ringer til meg er det kun de som er uten landskode som viser navnet på kontakten. Alle de andre viser kun nummeret... Finnes det noen grei løsning på det problemet? Lenke til kommentar
Margul Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hvilken teleoperatør har du? Lenke til kommentar
jormo Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Hei, beklager sen respons. Epostvarslingen ser ikke ut til å virke. Jeg bruker OneCall. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Fungerer fint for meg med Android 4 og OneCall. Hvordan ligger nummeret lagret? Er det i telefonminnet, på SIM eller som Google-kontakt? Lenke til kommentar
jormo Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Har alle kontaktene som Google-kontakter. Nå ser jeg at det er heller litt tilfeldig om de vises eller ei... Lenke til kommentar
jormo Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 I meldingsinnboksen min vises de fleste nå, men ikke alle med navn... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kan problemet være på kontakter som ligger på både sim og Google? Mener dette var et fenomen på den gamle desiren min. Lenke til kommentar
jormo Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Nå har jeg rett og slett bare fjernet landskodene.... da virker det i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå