hermljos Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Har dette problemet at når jeg kobler til lyd utgangen foran på kabinettet kan jeg høre at det er korte avbrudd i lyden. sånn ca. hvert 3. sekund. Kan jeg gjøre noe for å bli kvitt dette? Tips og råd mottas med takk. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Har du sjekket at ledningen fra lyd ut til hovedkortet sitter godt på? 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 hadde samme problem med min pc. det var kabinettet for når jeg byttet til et nytt funket det og det var ikke løse kabler var forøvrig cm elite 310 Lenke til kommentar
hermljos Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Har du sjekket at ledningen fra lyd ut til hovedkortet sitter godt på? Fant ut at han gjøken på komplett.no's verksted har klart å skade ledningen, takk for tipset! hadde samme problem med min pc. det var kabinettet for når jeg byttet til et nytt funket det og det var ikke løse kabler var forøvrig cm elite 310 Det er akkurat det kabinettet jeg har også. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har du sjekket at ledningen fra lyd ut til hovedkortet sitter godt på? Fant ut at han gjøken på komplett.no's verksted har klart å skade ledningen, takk for tipset! hadde samme problem med min pc. det var kabinettet for når jeg byttet til et nytt funket det og det var ikke løse kabler var forøvrig cm elite 310 Det er akkurat det kabinettet jeg har også. :O tro om det kan være mitt problem også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå