42 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg tenkte å kjøpe et hus i Solitude, så jeg begynte å gjøre quests for Jarlen. Jeg plasserte hornet til Torygg ved Shrine of Talos, og skulle returnere til The Blue Palace for å snakke med Jarlen, men hun svarer meg ikke! Jeg kan snakke helt normalt med henne, men hun sier ingenting om questen jeg skulle fullføre. Jeg sjekker questen en gang til, og det står at jeg skal snakke med henne, og det er en pil over henne. "Every time I look at you my blood boils" er responsen jeg vanligvis får når jeg prøver å nærme meg henne. Hva i alle dager har jeg gjort galt? xD Jeg får desverre ikke kjøpt noe hus i Solitude om dette ikke løser seg, så er det noen som har en løsning? Peiling på hvordan dette skjedde? Jeg mistenker at det er en glitch, men jeg tror det kan ha noe med noe jeg har gjort. Noe slikt som å støtte Stormcloaks (Lederen deres drap faren hennes) som gjør til at hun ikke liker meg så godt, og som gjorde at questen av en eller annen grunn glitchet litt eller noe.) Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå