smort1 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Kyststien! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Se her ja. Her har du fått til en fin dybde virkning med huset og øyene som leder blikket inn i landskapet. Farvene i forgrunnen hjelper godt på varmen i bildet. Ville muligens ha prøvd et liit lavere ståsted men det er vanskelig å bedømme da jeg ikke kjenner landskapet og er det for bratt så ryker du på havet. Harald G. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Se her ja. Her har du fått til en fin dybde virkning med huset og øyene som leder blikket inn i landskapet. Farvene i forgrunnen hjelper godt på varmen i bildet. Ville muligens ha prøvd et liit lavere ståsted men det er vanskelig å bedømme da jeg ikke kjenner landskapet og er det for bratt så ryker du på havet.Harald G. Takker Harald! Skjønner hva du påpeker her ja...! Stod oppe på et svaberg her. Bratt ned, så jeg prøvde ikke å klatre ned. Lenger borte var det et strandsted med mulighet å komme ned til sjøkanten, men da var bygninger og annet i veien for utsikten... Skulle hatt med tau og rappelert vettu... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nok et flott bilde fra deg med en spennende utsikt! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Nok et flott bilde fra deg med en spennende utsikt! Takker så mye Torhild! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg