FlinkeFreddy Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er (selvutnevnt) norgesmester i Donkey Kong Country på SNES. Så må vel bli dette Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Diablo 2, tør ikke engang tenke på hvor mange ganger, men vertfall 3-siffret(hardcore ladder ftw). Lenke til kommentar
VanH Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Snipp og Snapp eventyr på Nintendo (NES) 20+ ganger med min lillebror tilbake på 90-tallet 1 Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Oblivion 11-12 ganger Fallout 3 4-5 ganger Fallout: New Vegas 3-4 ganger Skyrim 2 ganger Endret 23. april 2012 av Cepherit Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 FIFA OT: Rimelig sikker på at det er Portal 2. Rundet det mellom fem og ti ganger. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Minesveiper, noen titalls tusen ganger Portal 1, har egentlig ikke noe tall. Tar meg rundt 40 minutter. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Final Fantasy VII ca 10 ganger med en gjennomsnittlig spilletid på 100 timer. Med andre ord 1000 timer.. Ganske mye. Endret 23. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Om jeg ikke tenker på NES og SNES spill og bare fra PSX og opp. Delt seier mellom Final Fantasy 8 og Metal Gear Solid 4 Endret 23. april 2012 av MrLuni Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Tenker det står mellom Super Mario Bros, Mega Man 2, Zelda: A Link to the Past og Zelda: Ocarina of Time. Hvilke av de fire spillene jeg har rundet flest ganger er jeg usikker på, men har rundet alle sammen utallige ganger. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Må nok bli Final Fantasy IX eller Pokemon Blue tenker jeg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Øverst er nok Diablo 2 med et ukjent antall gjennomspillinger. Gikk fra start til slutt i vanilla først med alle Amazonen, Necromanceren og Sorceressen, så gjennom Lord of Destruction fra start til slutt i både Normal og Nightmare solo med alle tre karakterene pluss både Assassin og Druid (likte ikke Barbarian og Paladin). Bare der er det minst tretten ganger. I tillegg var det jo multiplayer, der jeg kort sagt hadde en Paladin lvl 15 på Hell. Av mer "normale" spill blir det lett Silent Hill 3 med ni gjennomspillinger. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Utelukker RTS og FPS spill som Battlefield og Age of Empires, da det er spill man aldri blir ferdig med, da jeg ser på multiplayer delen som det egentlige spillet og single player som trening/læring. Tror det må bli Quest for Glory: So You Want to Be a Hero., etter hvert som jeg har blitt eldre så har jeg stort sett nøyd meg med å spille igjennom spillene en gang, så de spillene jeg har fullført flest ganger tilhører nok 80 og 90 tallet. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Hm. Hvis vi ser bort fra Civilization og lignende spill, så tror jeg nok rekorden for min del er satt med TIE-Fighter. Om jeg slår sammen originalen og Collector's CD-rom edition er jeg vel oppe i seks eller syv gjennomspillinger. Endret 30. april 2012 av Sutekh Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Må vel bli Final Fantasy X eller Legend of Zelda: Ocarina of Time. Vet ikke hvilke jeg har spillt gjennom mest, men begge er på utallige gjennomføringer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Duke nukem 3d, jeg runna spillet kanskje 2 ganger i måneden i et år. Ble aldri lei, jeg runna det og så starta jeg på nytt, runna det, starta det på nytt. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Vanskelig spørsmål. Jeg har ikke oversikt over hvor mange ganger jeg har spilt gjennom enkelte spill, og de siste årene har det blitt til at jeg sjeldnere og sjeldnere har tid til å gå bakover i spillsamlingen. Likevel er det et par spill der jeg har sett rulleteksten suse forbi en del ganger: Rayman Ja, det aller første Rayman-spillet var en heidundrende suksess for undertegnede. Jeg skrev til og med et tilbakeblikk om denne strabasiøse plattformperlen forrige høst. Tipper jeg har rundet spillet omlag ti ganger. The Lion King Var helfrelst på dette lisensspillet da jeg var knøtt. Nok en vanskelig plattformer fra nittitallet. Antar at jeg har vært i ti potedaskinger av Scar med påfølgende seiersbrøl. The Magical Quest starring Mickey Mouse Begynner å se et plattformspill-lignende mønster her nå. En av Capcoms beste spill til Super Nintendo, og utvilsomt det beste i utgiverens serie med Mikke-spill. Tiper på åtte-ni ganger. Endret 3. mai 2012 av Arodem Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Jeg sier Final Fantasy VIII. Har gjennomført det 10 ganger (ikke rundet av, har faktisk telt). Grunnen er ganske enkelt at det er mitt favorittspill. Spilte det gjennom senest for et par måneder siden, og det slutter ikke å overraske meg. Trur fremdeles ikke jeg har et fulstendig grep om den komplekse historien man får servert i det spillet. Endret 3. mai 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg sier Final Fantasy VIII. Har gjennomført det 10 ganger (ikke rundet av, har faktisk telt). Grunnen er ganske enkelt at det er mitt favorittspill. Spilte det gjennom senest for et par måneder siden, og det slutter ikke å overraske meg. Trur fremdeles ikke jeg har et fulstendig grep om den komplekse historien man får servert i det spillet. Høres litt for komplisert ut da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå