Bulle Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Var innom P4 igår og hørte noen lydklipp av vår nye slåsskjempe Schancke.......skulle gjerne tatt opp lyden men fant ikke ut hvordan jeg kunne bruke feks lydinnspilling i XP. Noen som vet om det er mulig ? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Går an å mekke no jalla slik at du kan ta opp, men resultatet er sjelden bra... bruk en jack-jack (3.5" stereo male i begge ender) fra line out eller speakers, til line in på lydkortet, også velger du line-in som source i programmet du bruker til å ta opp med. Annet enn det vet jeg ingen direkte smarte løsninger. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Joda, det finnes mange progs som tar opp all lyden du hører i høyttalerne dine, inkludert windows lyder osv... Søk på download.com, og du skal finne! Lenke til kommentar
havkol Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Dette er vel akkurat det du leter etter: http://www.digi.no/php/art.php?id=91360 Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Går an å mekke no jalla slik at du kan ta opp, men resultatet er sjelden bra... bruk en jack-jack (3.5" stereo male i begge ender) fra line out eller speakers, til line in på lydkortet, også velger du line-in som source i programmet du bruker til å ta opp med. Annet enn det vet jeg ingen direkte smarte løsninger. Hva med å velge "stereo mix" eller "what U hear"? (kan være enda et annet navn på det, avhengig av lydkort og programvare) Da tar man opp den lyden som går ut til høyttalerene. de fleste lydkort har også en eller annen software som følger med for å ta opp lyd. Riktig nok varierende kvalitet på disse programma, men man finner altids noe som kan brukes. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Dette er vel akkurat det du leter etter: http://www.digi.no/php/art.php?id=91360 Digg ! Akkurat det jeg trengte. Hadde vært greit å kunne brukt den innebygde saken i XP, men den her har dog flere muligheter.. Takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå