Gå til innhold

Silverstone TJ08-E Arbeidslogg

Anbefalte innlegg

Driver å bygger ny pc nå, venter på strømforsyninga.

- Intel i5-2500k med coolIT Vantage/eller be quiet darck rock advanced

- ASUS MAXIMUS V GENE

- 2x2GB Crucial ballistiX 1333MHz CL7

- OCZ Agility 3 120GB

- 1x 500GB, 1x 250GB

- Zotac gtx 480 AMP

- Silverpower 75w modulær

Det skal bygges i Silverstone TJ08-E matx kabinett. Tenkte å lage denne tråden for å få tips til byggingen osv, aldri bygd i et så lite kabinett før, og er ikke en så erfaren pc-bygger. Har et par spørsmål angående kjøling osv.

Har da CoolIT Vantace cpu kjøler som jeg kan bruke, blir å ta den andre vifteplassen i kabinettet som er 120mm bak i kabinettet. Kabinettet har positiv airflow(sjekk kabinettlinken) så lurte på om det er bra med push/pull i dette kabinettet? Har 3 vifter jeg kan bruke i tillegg til den som allerede er på. 2stk ARCTIC F12 Pro PWN 120mm og en Silverstone Air Penetrator 120mm. Hva ville dere gjort?

Har også kjøpt en be quiet darck rock advanced som jeg tror jeg heller skal bruke fordi den er mye mer stillegående og kjører 4,5ghz lett på i5-2500k uten mye støy.

ps: Kommer til å kommentere i denne tråden under hele byggingen for å få hjelp til ting jeg lurer på. Også skal jeg poste bilder hvis det trengs eller noen har lyst til å se det ferdige produktet:) cpu, gpu og ram skal klokkes så mye som mulig uten å få merkbart mer støy eller for høye temperaturer. Håper på innspill

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...