pippi92 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg har de siste årene stort sett brukt Nikon speilreflekskamera, men jeg synes det er for stort å dra med meg rundt omkring og vil derfor ha et mindre kamera. Jeg vil ikke ha et vanlig kompaktkamera, men gjerne et hybridkamera med mulighet til å skifte ut objektiver og kanskje ha ekstern blits. Jeg er ikke så veldig inne i hybrid verdenen, og trenger litt hjelp til å finne ut hvilke kamera som er bra. Siden jeg liker Nikon speilrefleks, har jeg tittet litt på det nye Nikon 1, men har lest i ulike tester at det visst nok ikke er så bra.. Noen som har erfaring med dette kamera? Eller som kan gi meg tips til andre gode kamera som ikke er for innviklet å bruke? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Det er en jungel der ute, så jeg anbefaler bare det som jeg har falt for Samsung NX100 eller NX200 er et spennende konsept samt at de har =168"]flere gode objektiver. 1 Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Et rimeligere, men større alternativ er Samsung NX11 har fått mye skryt. Lenke til kommentar
pippi92 Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 NX100 så veldig grei ut, og ikke minst prisen var jo bra! Men hvordan er samsung på kamera i forhold til innstillinger og slikt? Jeg har ikke hørt så mye om samsung kamera før.. Lenke til kommentar
pippi92 Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Hva vil det si når det ikke er elektronisk søker med kamera, at man må kjøpe det separat? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Da er det kun skjermen som brukes på samme måte som ett kompaktkamera. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 NX100 har mulighet til elektronisk søker, det har dessverre ikke NX200, men til gjengjeld har NX200 geotracking/gps. Har du ingen interesse av og geptagge bildene dine er NX100 et greit kjøp. Det positive med Samsung er bildebrikken, den er relativ stor i forhold til andre tilsvarende systemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå