Tmz Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hei Vi er en gjeng på 7stk ungdommer i starten av 20 årene som planlegger sydenreise til sommeren. Vi har sett litt på forskjellige steder men sliter litt med å bestemme oss for hvor vi vil reise. Flere av oss studerer og vi vil derfor prøve å finne en billig reise. Vi vil gjerne til et sted der det er fine strender og varmt, samtidig som vi er litt opptatt av at utelivet skal være bra, samt muligheter for å gjøre endel morsomme ting, dvs paragliding, strikkhopp osv.. Vil helst at ikke oppholdet skal bli for dyrt heller, så at ting er billig der er en stor fordel. Vi har sett litt på malta og kroatsia, men siden flere av oss nylig har vært på de stedene er det ikke alle som er så gira på det. Har også tenkt litt på portugal, men vi har egentlig ikke peiling på hvilke steder som er bra og dårlig. Vi har et budsjett på ca 5k pr pers med hotell og fly, men helst under dette.. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 5k per pers, hvor lenge tenker dere å være der? 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 glemte jeg å skrive, beklager. Men vi tenkte 7 dager, lommepenger kommer utenom. Vi har sett litt på feriehus i portugal, tenker feriehus er mer passelig en hotel da vi er såpass mange, ble ikke så galt prismessig heller, fikk hus med bra standar og sentral beliggenhet til en 1400 kroner per pers. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg tror det er mye kulere å bo i et hus, american pie - style enn på et svett hotell. Det eneste er vel at på "party-hotellene" er det lettere å komme i kontakt med andre feststemte folk Men er dere 7 stykker regner jeg med dere klarer dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå