Stevenbe Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Heisann! Takker for at du tittet innom.. skal gjøre dette så kort som mulig.. Har trent nå i 2 år på styrkerommet uten særlige resultater, ja jeg har slækkan og gjort mye feil. Søker derfor hjelp for å lage ett program som får meg i god form og klar for sommeren. Kjøpte Whey Gold Standard 100% igår ettersom mine kompiser oppfordret meg til det produktet. Har lest litt at det er best med tre øvelser for hver muskelgruppe man ønsker å trene? Hvordan skal jeg mikse proteinpulveret jeg har kjøpt? Det er bare noen av de mange spørsmålene jeg har.. Er det noen som kan hjelpe meg å sette opp ett program? Vekta: 65kg (ikke mye fett) Høyde: 174 Form: God Takker for alle som vil hjelpe! Lenke til kommentar
War Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Har trent nå i 2 år på styrkerommet uten særlige resultater, Det er nok maten du bommer på her. Husk at om du skal ned i vekt eller opp i vekt så trener man 99% likt og kun endre kcal inn. Så du kan trene verdens beste program 100% tilpasset for deg , men ikke øke ett gram pga kostholdet. Kostholdet er 99% av arbeidet. Av selve programmer kan du trene 5/1 , 5x5 , RYP listen er uendelig. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Om du er i god form og har trent i 2 år, så kan du kjøre trening 4-5 gonger i uka. Eg personleg liker isolasjon øvelser. Så eg velger øvelser ut i frå den. Mandag: Bryst, Skuldra, Triceps Tirsdag: Rygg, Biceps, ABS Onsdag: Bein, Forarma Fredag: se mandag Lørdag: se tirsdag velg ca 3-4 øvelser for kvar muskel gruppe. Kjør 2-3 sett, 7-9 reps. Konsentrer deg om teknikk og isolasjon. Kostholdet er like viktig som trening. Få i deg nokk mat. Spess, nokk protein. Utan det, vil ikkje du ha framgong. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 OK! Takker for svar. Får bedre meg på kostholdet og øke proteinmassen med det pulveret jeg nå har kjøpt. tyty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå