Brolav Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hei! Trenger litt hjelp til oppsett av ny pc. Harddisken på min gamle har begynt å ta kvelden og da min pc begynner å dra på åra tenker jeg det er like greit å skifte ut hele greia. Har allerede et oppsett her så jeg tenkte dere kunne ta en titt på. Ser dette greit ut? Skal brukes for det meste til spilling. At den kjører de mest krevende spilla på maks er ikke så viktig for min del. Er en god stund siden jeg bygde min egen pc så er derfor jeg spør her. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Etter min mening så ser alt bra ut. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hadde heller kjøpt HD 7850 siden nvidia skjermkortet drar litt på årene og en Cooler Master Hyper 212 Evo kjøler hvis du ikke skal overklokke så mye. Lenke til kommentar
Brolav Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Denne + en CPU kjøler så er jeg good to go? Lenke til kommentar
Brolav Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Ok. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Da må du huske å kjøpe lavprofil(LP)utgaven av Vengeance brikkene. De du har valgt passer ikke under feks CM Hyper 212. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå