Magnar Bruvik Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 På bordet ved kjøkenglaset. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg ser du har glemt å male bønnene, og ikke minst la de trekke i kokende vann. ¨ Dette med lys er jeg ikke så flink på, men er det ikke litt hardt lys. Kunne du laget en difusor for å myke opp lyset. Enten med hvit stoff eller plast? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Dette blir nok en sterk kaffetår, men et artig og godt bilde ble det og. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Fremdeles innbydene - fint motiv Jeg liker allikevel den høye koppen bedre - mulig det både har noe å gjøre med perspektivet og at den store koppen hadde runde linjer og ingen hank til venstre som "stopper" den runde linjen. Kanhende det er fordi jeg er høyrehendt Men mulig det bare er smak og behag Skjea passer godt i motivet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg