henrik_f Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hei, har en selvbygd pc. amd phenom 9850 quad-core 2,5 4 gb ram windows 7 ultimate 64 bit nvidia geforce gts450 Seagate Barracuda® 7200.12 1TB Seagate Barracuda® 7200.12 2TB Logitech Ps3 tastatur tilkoblet med Bluetooth adapter Har problemer når jeg setter på en film å legger fra meg tastaturet. pcen hakker når tastaturet blir frakoblet (tar ca 30 sek) har flere kompiser med dette tastaturet og bluetooth adaptere, men ingen har slike problemer. det tar også lenger tid før tastature slår seg av/ går i standby når det ikke er i bruk hos dem. noen som vet hvor jeg kan justere standby tiden? noen som vet hvordan jeg slipper hakking? takk mvh Henrik. Lenke til kommentar
petterbnoreg Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 prøvd å reinstaller driver til keyboard og usb adapter? prøv også å bytte BT-adapteren til en annen usb port Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 prøvd uten hell :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå