Castman Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Må virkelig prøve å få effektivisert regnskapsutgiftene på mitt foretak. Info: Er moms pliktig. Regnskapsføreren min fakturer firmaet for cirka 6-8k annen hver måned (totalt 6ganger i året) Og mere blir det siden firmaet "skal" vokse. Idag blir alle fakturaene skrevet ut og levert regnskapsfører. Deretter går han imellom hver eneste ordne og sumerer feks all momsen og omsettningen. Dette blir tydligvis alt for ineffektivt så dette bør vel kunne gjøres via mitt regnskapsprogram (mamut proffensional)? Er det noen som vil dele tips / løsninger for å få ned slike administrative kostnadene til regnskapfører? Kjipt at så mye av fortjenesten skal gå til disse duste-kostnadene staten Norge har opprettet.. Anyway, takker for all hjelp / tips folkens. Setter meget stor pris på det! Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Anbefaler Tripletex.no.. Vi har gått over til det på 2 firmaer. Alt går utrolig greit! Alt papirløst! Og du gjør det meste av jobben! Og regnskapsfører og eventuelt revisor bare logger inn og gjør sin del/kontroll.! Produktregister, kunderegister, leverandørregister, ordrer og fakturaer lages direkte! Får du regninger i posten eller andre bilag: Scan dem til pdf filer (Gjerne søkbare), Deretter mailes de til din brukerkonto, og er der i løpet av sekunder.. Der kan du registrere bilaget ditt selv! Enkelt og effektivt! Meget fornøyd. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Dette er vel akkurat det jeg leter etter ja... Får ringe dem imorgen og høre litt mer Takk for hjelpen så langt. Kommer muligens tilbake hvis jeg lurer på noe Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Det er gratis å prøve.. bare å registrere deg, så er du i gang. Så kan du betale senere hvis du skulle gå for det.. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Ja, det kan jo være lurt Hvilke bør jeg teste? Vil helst kanskje ikke ha for mange baller i luften på engang Starte med Faktura og regnskap først? Hva bruker du? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ta det du har behov for. Det ene firmaet har jeg regnskap og faktura, det andre timer og lønn i tillegg. Utrolig praktisk med online timeregistrering og direkte lønnsutbetalinger, samt skatt og mva. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Fikk snakket litt med dem idag Hvilken regnskapsfører bruker du? Har du noen å anbefale som kan tripletex godt? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg bruker Wind Regnskap, men hun har bare foreløpig oss som bruker tripletex. Men tror og tripletex har egne regnskapsførere som burde være gode på det. Skal ikke mye arbeid til for regnskapsføreren hvis du selv legger inn fakturaene der de skal være.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå