l2c Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei! Jeg har problemer med Nero'en min. Den er lite samarbeidsvillig. Jeg installerte og alt funka glimmers, men dagen etter, når jeg starta, så åpna bare Nero Express. Jeg vil ikke ha Nero Express. Jeg la merke til at xpress har nero.exe /w i shortcut'en, men uten /w åpner også xpress. Ei heller finner jeg noen innstillinger i express for å bytte, eller noen knapp e.l. for å bytte. Jeg har liten tålmodighet og er RIMELIG irritert nå. Hjelp? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Det enklaste er nok å reinstallere! Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 ja, han kan vel reinstallere enten Nero eller Windows da. er ikke så vanskelig det. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 samme dritten skjedde til meg også. løsningen min var å gå tilbake til en gamlere versjon. men jeg vet at det går ann å slå express av. funker hos andre... trykker bare på "nero" knappen nederst til høyre elns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå