Latias Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jaja. Forventer en hårføner nå. Fergie må ta grep i pausen. Vi kan greie uavgjort, selv om det ser latterlig tøft ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vel fortjent mål av City det der. De kom bare nærmere og nærmere, og til slutt måtte det smelle. Synes nå Park har gjort en god innsats jeg da, men er på tide med noen bytter nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ahh, nå ligger alt til rette for en fantastisk 2. omgang. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Synes United kjempet bra, men ble for vanskelig å opprettholde ett kollektivt press gjennom hele omgangen, og City kommer til gode innlegg og sjanser. Kjipt tidspunkt å få en i trynet. Fortjent ledelse til City, irriterende nok. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Fun fact: United har kun vunnet 1 kamp når jeg har hatt på meg drakta . Det blir nettoen fra nå av. Hvor mange forsøk trenger du før det glir inn? nude,NÅ! Pic or it didn't happen Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Holder ikke med bare Rooney som spiss, vi må satse ALT i andre omgangen, har ingenting å tape. Håper på et mål, og deretter skal de bare legge seg bakpå og forsvare uavgjort for min del! 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å herregud for en produksjon, hva skjer med technoravepartyreprise av høydepunktene?!? 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å herregud for en produksjon, hva skjer med technoravepartyreprise av høydepunktene?!? Reklameinntekter FTW! Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Håper på uavgjort ! Kom igjen nå!!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 United lå svært langt oppe og presset hardt i starten. Utifra det jeg klarte å se og analysere, så klarte ikke City å få til noe fornuftig. Etter et kvarter eller så falt United bakpå, og sjansene for City kom på rekke. Blir en spennende 2. omgang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Herlig utgangspunkt for 2. omgang for den nøytrale tilskuer. Frykter at Man Utd utligner og kjører inn 1-1. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å herregud for en produksjon, hva skjer med technoravepartyreprise av høydepunktene?!? Du tenker da selvsagt på de ti sekundene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Fornøyd med dommeren så langt. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Holder ikke med bare Rooney som spiss, vi må satse ALT i andre omgangen, har ingenting å tape. Håper på et mål, og deretter skal de bare legge seg bakpå og forsvare uavgjort for min del! Man Utd må satse ALT ja og gå for seieren!! Skjedd rarere ting før enn at Man Utd skal ta seieren idag! Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 City har ikke tapt på hjemmebane i år, og jeg tror det varer hele sesongen. Tror på alt bortsett fra seier til United nå, hvis statistikk taes med i beregningen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Skammelig å si det, men jeg biter hånda av den som tilbyr en uavgjort her. Å ikke starte med Valencia i årets desidert viktigste kamp er forresten en jævla skam. Hva faen har Park gjort denne sesongen for å fortjene noe som helst? Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 På tide med tap for Man City da vel! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å herregud for en produksjon, hva skjer med technoravepartyreprise av høydepunktene?!? Du tenker da selvsagt på de ti sekundene? Varte det så lenge? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å herregud for en produksjon, hva skjer med technoravepartyreprise av høydepunktene?!? Du tenker da selvsagt på de ti sekundene? Varte det så lenge? Avrunding.... Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Herlig utgangspunkt for 2. omgang for den nøytrale tilskuer. Frykter at Man Utd utligner og kjører inn 1-1. Du er heldig som er 100% nøytral i forhold til at EL-spill alleredet er sikret for dere. For meg som er Chelsea-fan, så vet jeg jo at City skal møte Newcastle (som truer Chelsea), snart, det kan påvirke hele situasjonen blant 4-6 plass på tabellen. Derfor håper jeg på City seier, selvom jeg ikke er 100% nøytral, fordi da vil Newcastle slite om kort tid mot dem. + at Chelsea skal spille mot Newcastle på Onsdag, så om Newcastle får et positivt eller negativt kick, ang. motivasjonen til City etter en seier eller tap i ligaen kan bli avgjørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå