Teipball Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 0-0 langt ut i andre omgang, City begynner å angripe, United kontrer inn 1 eller 2. City får kanskje ett mål på overtid om United leder med 2. Book it. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Blir så jævlig spennende, gleder meg som et lite barn på julaften. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvis man gjennomfører en ren sannsynlighetsregning, kommer man frem til en klar City seier. Mange ulike faktorer som tilsier det også. - Bedre spillere. - Bedre form. - City har blod på tann, og vil være mer tente siden de har hentet inn den 8 poengs ledelsen som United hadde. - Kan ta det første gullet siden 1968. - Hjemme mot erkerival United. Det ville også betydd mer for City og vinne gull enn det ville gjort for United. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Hahahaha!! De punktene dine er så latterlige at eg har ikke ord. Beytdd mer for City å vinne gull enn for United? City MER tente enn United? Bedre spillere? Herregud for en fyr. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Som Chelsea supporter er helt klart det beste om City vinner, men allikevel så ønsker jeg United seier. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du glemmer faktorene: -Stort sett bare pengegriske leiesoldater -Null moral -En manager uten prinsipper -Dårligere stall -Dårligere manager -Ikke bedre form. -Null vinnerkultur. 1 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Da Rosenborg vant gullet var det bare en liten tur på byen og så var de ferdige. Da Brann vant gullet var det tidenes feiring. Slik vil det bli med City også, gullet for dem i år betyr mer enn det gjør for United. De vil mer denne kampen her. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tror ikke jeg ville gått så langt som å si at United har bedre stall enn City. Blir et valg mellom pest og kolera i kveld, selv håper jeg på kolera siden de skal spille mot Newcastle i neste match og jeg håper derfor at de fortsatt vil ha noe å kjempe for i den kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Loll, sammenligner du tippeliga gull kontra PL gull? Tror ikke jeg ville gått så langt som å si at United har bedre stall enn City. Blir et valg mellom pest og kolera i kveld, selv håper jeg på kolera siden de skal spille mot Newcastle i neste match og jeg håper derfor at de fortsatt vil ha noe å kjempe for i den kampen. Vi deler samme grunn Solaar. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nei føh faen. Håper Utd pisser på City i kveld. Vinner City i dag, og ligaen, så styrer det bare mot en enda mer pengedopa sport, og helvete heller om det skjer. GET INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Da Rosenborg vant gullet var det bare en liten tur på byen og så var de ferdige. Da Brann vant gullet var det tidenes feiring. Slik vil det bli med City også, gullet for dem i år betyr mer enn det gjør for United. De vil mer denne kampen her. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nei føh faen. Håper Utd pisser på City i kveld. Vinner City i dag, og ligaen, så styrer det bare mot en enda mer pengedopa sport, og helvete heller om det skjer. GET INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! Det toget gikk for to tiår siden. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 City fan reporting in! Herregud som jeg gleder meg til denne kampen. Må selvsagt jobbe, men de viser heldigvis kampen der jeg jobber Har stor tro på at Hart vil stå som en helt i mål, som han forsåvidt alltid gjør! Forsvaret vårt er også i god form. Synes også Silva viser mer av den formen han var i før jul, så tror også han vil være viktig i kveld. Er også ganske sikker på at Aguero vil gjøre jobben sin på topp! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tror United tar denne, men må nok holde med City. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Liverpool-supportere som heier på United i kveld? Seriøst? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Liverpool-supportere som heier på City i kveld? Seriøst? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 http://www.dagbladet..._city/21379974/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Liverpool-supportere som heier på United i kveld? Seriøst? Nei. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Liverpool-supportere som heier på United i kveld? Seriøst? Ser ikke problemet med det? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg heier på dommer'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå