JohnRichard Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Det er godt det er hviledag på tirsdag, for dette blir tøft! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Oi, viktig tråd. Synd det ikke finnes oppegående city fans her på forumet.... (Prove me wrong) 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Oi, viktig tråd. Synd det ikke finnes oppegående city fans her på forumet i Norge.ove me wrong) FTFY Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Komman United!! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Gleder meg til denne kampen. Deilig med fridag etter på også. Det blir hausing i leiligheten her med 15mann (og en Man Utd supporter), mye pils og mye moro! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tør ikke se denne kampen nesten... blir så jævlig. Må drikke en del før den starter føler jeg. Uff. Cmon boys. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Blir tap her. City vinner ligaen på målforskjell. Book it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvem er ute for Man Utd? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Blir tap her. City vinner ligaen på målforskjell. Book it. This. Var jeg 100% sikker på etter tapet mot Wigan. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Ryktes at Park starter. Knekker sammen hvis en spiller som ikke har spilt på år og dag får starte et så viktig oppgjør. DDG Smalling Evans Rio ABE Valencia Scholes Carrick Cleverley Nani Rooney ABE: Anyone but Evra. Seriøst, putt heller Michael Owen inn der. Endret 30. april 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tipper vi starter med Evra og Chica, bare for å sikre at ligagullet havner hos City. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Evans mister ballen til Tevez som putter. Godt det er offisiell sørgedag i morgen. Jeg har mindre tro på seier i dag enn venner som ikke holder med United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er det sørgedag i morgen? Vet at ikke alle digger lo, men sørgedag? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Fridag om du heller vil det - for min del blir det sannsynligvis en deppedag. Jeg har ingenting i mot fagbevegelsen, er selv organisert, men ikke i LO. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Om det var en kamp i året vi skulle hatt en klar Anderson så var det idag.. Vi trenger sentrale midtbanespillere med god fart Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Idag har jeg faktisk kun forhåpning om uavgjort, det er for mye uryddige faktorer i United til at jeg tror hardt på seier. Håper Berba er på benken, for å sette Chica inn på banen i slutten av kampen er å gi fra oss all ballbesittelse. Så mange ganger vi har dominert banespillet og jaktet mål, skapt sjanser og spilt godt. Så har Chica kommet inn og alt har falt i grus og vi har ikke produsert en drit i sluttminuttene. Nei idag er det uavgjort jeg håper på, selvfølgelig kan vi vinne det, men City sin tabbekvote er mye mindre enn United sin med Evra, Rafael og Evans der bak. De to sistnevnte har selvfølgelig spilt strålende i det siste, det er likevel ikke å stikke under en stol at de ikke akkurat er fri for blundere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hepp! Sir Alex og Mancini ba meg passe på denne tråden i kveld... ^^ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Håper Barry spiller - han gjør mye rart og er en av de svakeste jeg ser på Citys midtbane. En overtent de Jong med tidlig rødt kort hadde også vært fint. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 For å si det sånn: Idag sitter jeg i Scholes drakta med Berbatov drakta ved siden av meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå