toreae Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Er dere fornøyd med scholes? Verken city, dommerene ellere banemannskapen fikk ikke særlig med problemer pga han? Og alex da. Vente med bytter til at samtlige hang med geipen. Kansje burde hårføneren være stilt på revers når kampen var færdig? Er "fornøyd" med resultatet i går, mest for at det kansje kan legge litt demper på noen troll (både på forumet og ellers også). Men i tillegg til å heie på Liverpool, er jeg også fan av engelsk fotball. United var en stor skuffelse i går, spesielt i andre omgang. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Scholes var ikke håpløs, men det er relativt håpløst å stille med Scholes, Nani og Giggs mot City. Ingen av dem er vel kjent for å være god defensivt. Nani var forøvrig tidvis fryktelig i går, og jeg fatter ikke hvorfor han startet før Valencia. Park har vel knapt spilt en kamp på 2 mnd, likevel foretrekkes han fra start. Kampen var som ventet, men City kom til færre sjanser enn jeg hadde regnet med da jeg så startoppstillingen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Phil Jones er vel eneste som ikke spilte elendig for manu i går. Endret 1. mai 2012 av kloffsk Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jones kom i mange posisjoner hvor han kunne slå inn perfekte innlegg, men så velger han å blåse den langt over ut til innkast. Typisk oppskrytt britisk "talent". Flopp. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 For at Brann rykker ned eller for at Real tar gullet foran Barca? U Mad? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jones er god bakover i banen, emn han mangler en del ferdigheter når det kommer til det offensive spillet+også en del rutine. Men for all del, gutten er 19år. De som sier han er en flopp allerede nå er jo stokk dumme. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Phil Jones er vel eneste som ikke spilte elendig for manu i går. Carrick var mye bedre enn Jones. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 For at Brann rykker ned eller for at Real tar gullet foran Barca? U Mad? Nei, klarer å komme meg videre eg. "U mad" må forøvrig være det dårligste comeback'et evvvvverrrrrr. 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Takk for at du beviser poenget mitt. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Morsomme med det hele er at du selv bruker det! HOHO Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Morsomste er at noen ikke er ferdig. og med det, ny kamptråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1432432 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Rio så at Smalling ikke hadde sjanse, så han prøvde å få hodet på den selv! 2 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Så det er derfor dette bildet ble fjernet fra de fleste avisene.. Og gud hjelpes hva folk tenker på når de ser på slike bilder, personlig legger jeg ikke slikt til merke.. Endret 1. mai 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå