stonebro Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Skammelig å si det, men jeg biter hånda av den som tilbyr en uavgjort her. Å ikke starte med Valencia i årets desidert viktigste kamp er forresten en jævla skam. Hva faen har Park gjort denne sesongen for å fortjene noe som helst? Park har tre lunger. Jobber noe helt sinnssykt. Er ikke liker sikker på at Valencia klarer å stå frem skikkelig mot Citys sterke forsvar og defensive midt. Selv Nani sliter her. Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Skammelig å si det, men jeg biter hånda av den som tilbyr en uavgjort her. Å ikke starte med Valencia i årets desidert viktigste kamp er forresten en jævla skam. Hva faen har Park gjort denne sesongen for å fortjene noe som helst? Han løper som faen opp og ned hele tiden i 90 x 2 om det så må bli... Han er langt i fra målfarlig, rask, pasningsikker eller taklingsterk. Men han er motoren i kampens United-lag, til Fletcher er tilbake ^^, Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Fun fact: United har kun vunnet 1 kamp når jeg har hatt på meg drakta. Det blir nettoen fra nå av. Hvor mange forsøk trenger du før det glir inn? nude,NÅ! Du høres ut som meg på date. Kom igjen, Fergie. Jeg har gjort mitt, nå får du gjøre ditt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hadde 20 kroner på Kompany som første målscorer, men valgte heller å satse på resultat, 2-2. Angrer på det nå. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Å herregud for en produksjon, hva skjer med technoravepartyreprise av høydepunktene?!? Du tenker da selvsagt på de ti sekundene? Varte det så lenge? De sender en kamp som går på betalTV på TV2 zebra. Hygglig selv om det ikke er var mer en 10 sek i pausen. Mer på TV2PL1 regner jeg med. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Heh, Uavgjort gir meg 3.5 i odds ! Kom igjen nå Drit i hvilket lag som gjør hva. Bare la det bli uavgjort "Alle er vinnere her" Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 En mager trøst er at jeg ikke forventer en dritt nå, så nå er pulsen lav og hjertet slår i normalt tempo. Er negativ, så tenker at dette går rett til helvette. PS: Ja, jeg spiser gjerne i meg disse ordene dersom ting skulle snu! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Ingen bytter nei. Nei er ikke overhodet intr i å skaffe oss ett resultat i kampen. Her er gullet City. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 ingen bytter? direkte latterlig sir alex. åpne øynene dine nå Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg håper på City, men vet at United vinner. United har erfaringen fra slike situasjoner. Erfaring er Alfa-Omega i slike situasjoner som dette. United har jo motivasjonen om at de så og si er sikret tittel selv med uavgjort, seier må ikke trenges, slik City er i situasjon på. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 FÅ GIGGS ELLER PARK AV FOR FUCKS SAKE! Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hart kan gjøre så mye tull han vil, så lenge det ikke påvirker City-forsvarets konsentrasjon og psykologiske styrke. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) hvorfor i helvette er park der fortsatt? få han av ASAP! Endret 30. april 2012 av Tarmsprekkar Elof Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvem spiller Park for? :s Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Blir lei meg av å se på. 1 Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ikke overraskende at Toure får kort. Men de har jo en MINST like god defansiv spiller, om ikke bedre defansiv, i De Jong. Det blir LITT mindre offansivt, men ''Hallo'', se på det offansive City har. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Blir lei meg av å se på. +1 Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nå er Welbeck i oppvarming. Gratulerer med gullet United! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå