CommanderKeen Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Hei forum! I den siste tiden har jeg søkt på noen studieretninger. Har blant annet søkt på eiendomsmegling på BI, og lurer på en ting angående det. Er det lett å komme inn på BI? Hører enkelte sier at alle kommer inn, men det kan vel neppe stemme? Jeg har et greit snitt - mist på firetallet - men jeg har mildt sagt ikke noe god karakter i matematikk. Er det noen som har egen erfaring på dette området? Jeg har tenkt å legge inn søknader på bolig, så det hadde vært utrolig greit å få et hurtig svar. På forhånd takk! Endret 22. april 2012 av sthusby Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Snittet er 3,2, så det er rimelig lett. Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 ^ På studiet eiendomsmegling. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 ^ På studiet eiendomsmegling. Seriøst? Hvor har du hentet de tallene fra? Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Sendte en mail til BI for en stund tilbake og spurte. Er også interessert i studiet eiendomsmegling Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Sendte en mail til BI for en stund tilbake og spurte. Er også interessert i studiet eiendomsmegling Smud! Det snittet gjelder over hele linja eller? Har søkt i Oslo, Bergen og Trondheim. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Sendte en mail til BI for en stund tilbake og spurte. Er også interessert i studiet eiendomsmegling Smud! Det snittet gjelder over hele linja eller? Har søkt i Oslo, Bergen og Trondheim. Såvidt jeg husker er deti hele Norge. Det er lett og komme inn på BI, det er verre å komme ut igjen. I den forstand at selve studiet ikke er like lett som inntakskravene antyder Men du er nok ganske sikret å komme inn Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Sendte en mail til BI for en stund tilbake og spurte. Er også interessert i studiet eiendomsmegling Smud! Det snittet gjelder over hele linja eller? Har søkt i Oslo, Bergen og Trondheim. Det stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå