Cobe Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Går det seriøst ikke å importere videoer i PS8? Får man kun video fra DV (og andre kameraer som webcam), eller er det jeg som har oversett noe? -Christoffer- Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Studio 8 støtter mange filtyper - hva slags filer er det du prøver å hente inn? Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 .avi - men hvordan gjør man dette? Finner jo ingenting i hjelpefilen om det... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Prater vi om Pinnacle Studio 8 her? Hvilken versjon? Får du ikke lastet inn en avi fra harddisken? Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Trur jeg har misset noe her Har jeg misforstått noe? Jeg finner ikke helt ut hvordan man gjør det, jeg... Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Pinnacle Studio 8, ja... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Trur jeg har misset noe her Har jeg misforstått noe? Jeg finner ikke helt ut hvordan man gjør det, jeg... Sjekk denne du... http://www.muskaug.no/ps8.jpg Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 LOL! Selvfølgelig måtte jeg overse den ja. Like flaut som når jeg sto ved bokhandleren med fagbøker like bak meg å spurte etter hvor dem var Takker Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Nå som jeg har deg her, vet ikke om et program som kan konvertere filer fra .wmp til et annet filfomat? Tok opp noe med Media Encoder (tar opp det som skjer på skjermen, om du ikke visste det), og selvfølgelig lagrer det seg kun i .wmp. Typisk Microsoft. Men uansett, jeg finner jo ikke et program som gjør dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå