Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Be ut eldre kollega på kaffe, hvordan redde situasjonen ved avslag?

Anbefalte innlegg

God dag forum. Har seg slik at jeg for tiden er involvert i et prosjekt som involverer vanskeligstilt ungdom ol., skal ikke gå for mye i detalj. Vi er en gjeng frivillige som hadde et innledende møte for en tid tilbake, og der traff jeg en frøken som jeg fikk veldig sansen for. Jeg er 19 og hun er rundt 23-25 vil jeg anta.

Vi fikk ganske god rapport, hun ga meg faktisk et kompliment for mine bidrag under møtet, og etter møtet tok hun initiativ til å prate med meg i noen minutter. Det hele gikk veldig bra for seg. Angrer litt på at jeg ikke ba henne på kaffe der og da.

Kunne tenkt meg å treffe henne på fritiden, til en kaffe eller lignende, bare prate om prosjektet vi begge er involvert i, og alt annet mellom himmel og jord.

Jeg lurer egentlig bare på, er det greit for meg i min alder å be henne på en kaffe? Og aller viktigst, om det blir tydelig at hun ikke kunne tenkt seg dette, hvordan kan jeg redde situasjonen for begges del? Vil jo ikke at det skal bli kleint til senere, mtp jobben vi er satt til å gjøre.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å sende henne en sms hvor du sier noe i retningen at det var så interessant å prate med henne etter forrige møte, og foreslår å ta en kaffe hvor dere får prata mer? Ser ikke noe galt i at en på 20-ish forsøker å få kontakt med en på 23-25, men hun kan så klart ha et annet syn på saken ;)

Lenke til kommentar

Det er ingen dum idé, egentlig. Men jeg føler hun kan oppfatte det litt stalker-ish. Jeg kjenner ikke henne, og hun kjenner ikke meg. VI har møtt hverandre kun én gang, på møtet jeg nevnte. Men på møtet fikk alle utdelt en liste over navnene til dem på møtet, med kontaktinfo...

Kan potensielt gå på en annen smell her, er nemlig ikke heelt sikker på hva hun het ^^, Uff, skal ikke være lett.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om at hun har type? Stjel henne fra ham :D

Ville du likt hvis noen stjal dama di fra deg? Enda bedre, hvis du hadde "stjelt" en jente fra en annen, ville du da stolt på henne?

Men til TS: Gjør det du føler er riktig, enten om det er å la være eller å prøve deg.

Uansett sier jeg bare lykke til deg, uansett hva du velger ;)Anonym poster: df4dfcc15225ef7860b4bea34bd826f0

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...