TMB Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hvis jeg har lyst på de "nye" skiltene med blå rute og flagg på, hvor får jeg bestilt de, og hvor mye koster det? Takk. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hør med trafikkstasjonen. Skadet kjennemerkeHar du et skadet kjennemerke, skal du innlevere det til en trafikkstasjon for å få det erstattet med nye kjennemerker med samme tegnkombinasjon. Du må regne med leveringstid på tre virkedager. http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Kjennemerke Det er neppe så veldig mange som bytter ut nummerskiltet pga. de liker designet på de nye. Men jeg tipper denne saken kan ordnes på samme måte som hvis skiltene var skadet. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er ikke verre enn å gi det en skade da Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg fikk byttet fra de gamle skiltene til de nye (ny utforming men uten flagg) uten videre. Jeg tok med de gamle skiltene til trafikkstasjonen, og sa jeg ønsket den nye typen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Jeg fikk byttet fra de gamle skiltene til de nye (ny utforming men uten flagg) uten videre. Jeg tok med de gamle skiltene til trafikkstasjonen, og sa jeg ønsket den nye typen. Du tok med skiltene under armen altså? Fikk du nye med en gang da? Vil jo ikke være uten bil hvis det er leveringstid på de Endret 22. april 2012 av TMB Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Du tok med skiltene under armen altså? Fikk du nye med en gang da? Vil jo ikke være uten bil hvis det er leveringstid på de En liten formuleringsfeil. Jeg leverte selvsagt ikke inn de gamle skiltene mine før jeg hadde fått de nye. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Måtte du betale noe, eller fikk du bare byttet fordi du ville? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Koster et par hundre kroner. Husker ikke akkurat hvor mye, men jeg gjorde det samme for et par år siden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Måtte du betale noe, eller fikk du bare byttet fordi du ville? Du må betale for de nye skiltene, uansett hvorfor du trenger nye. De jeg bestilte var av aluminium, så de kostet mer enn plastskiltene du får (fikk?) nå. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 I see, takk skal dere ha Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Det koster 140-150 kr for nye skilter. Ikke et par hundre kroner. Kjøpte nye i oktober 2011 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå