Rustymagus Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Tidsreiser, fantasy og snakkende frosker. Hva mer kan man ønske seg? Les hele saken 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Chrono Trigger er et bra spill, men det blekner totalt mot Final Fantasy VI. 2 Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 FF7, Crono Trigger og Secret of Mana... oooh yeah! Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Chrono trigger har 1 stor ting som gjorde det fra "perfect" det er for kort =( Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Chrono trigger har 1 stor ting som gjorde det fra "perfect"det er for kort =( Vet ikke jeg.. Syntes lengden var helt perfekt. Mulig fordi jeg klarte å "drukne" såppas mye i spillet at jeg aldri la merke til om det var "for langt" eller "for kort". Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Chrono Trigger er det 3 beste jrpg som jeg har spilt, kun slått av Secret of Mana på andre og det ubestritte vinneren som er FF VI 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Chrono Trigger er i mine øyne bare et av tidenes beste rollespill, men også et av tidenes aller beste spill. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Chrono Trigger er obligatorisk for enhver gamer. Man kan kanskje si at ffvi er bedre, men som artikkelen påpeker føles CT mer gjennomført og gjennomtenkt. Dobbel og trippel tech systemet er genialt, og at man ikke hadde en egen kampskjerm som man poppet tilfeldig innom i tide og utide var også lysår foran alternativet. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er ikke Chrono Trigger kun tilgjengelig på den amerikanske PS Store? Mener jeg har sett etter det på den europeiske butikken uten hell. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Er ikke Chrono Trigger kun tilgjengelig på den amerikanske PS Store?Mener jeg har sett etter det på den europeiske butikken uten hell. Det stemmer dessverre. Jeg har ikke PS3 og gikk etter informasjon jeg fant på nettet. Skal endre artikkelen. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er ikke Chrono Trigger kun tilgjengelig på den amerikanske PS Store?Mener jeg har sett etter det på den europeiske butikken uten hell. Det stemmer dessverre. Jeg har ikke PS3 og gikk etter informasjon jeg fant på nettet. Skal endre artikkelen. Håper att Sony får lansert dette i Europa også etter å ha lest artikkelen fikk jeg veldig lyst til å spille dette mesterverket igjen Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Noen som veit om det i det hele tatt kommer på den europeiske PS Network? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Sony sa vel at det skulle komme til europa en liten stund etter at det kom på det amerikanske psn. Det er vel rundt 1 år siden. Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Sony sa vel at det skulle komme til europa en liten stund etter at det kom på det amerikanske psn. Det er vel rundt 1 år siden. Så med andre ord - nei, det kommer sannsynligvis ikke til Europa. Faen, jeg har hatt lyst til å spille CT siden jeg leste om det i gode gamle Power Player (om noen husker det) for evigheter siden. Lenke til kommentar
aprilia02 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hvorfor lager du deg ikke bare en amerikanske psn-konto og laster det ned? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hvorfor lager du deg ikke bare en amerikanske psn-konto og laster det ned? Mener at det ikke funker å betale med et norsk bank/kredittkort på en amerikansk konto, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hvorfor lager du deg ikke bare en amerikanske psn-konto og laster det ned? Hvordan går man frem? Hehe, sorry, dumt spm, I know.. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Chrono Trigger er vel tilgjengelig på DS og Wii uansett er det ikke? Burde ikke være så vanskelig å få spilt dette i dag selv om det ikke er tilgjengelig på PSN. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Chrono Trigger er lett å få tak i. Det finnes et utall versjoner der ute; SNES, PS1, DS, Virtual Console, PSN, mobil...sikkert flere jeg ikke vet om og. Liker man JRPGer er det selvfølgelig obligatorisk. Selv om FFVI har en sterkere historie synes jeg CT har et friskere gameplay, så for min del er de jevnbyrdige. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Skaffet meg Chrono Trigger på DS'n for tid tilbake, men jeg klarer bare ikke kampsystemet. Edit: Vanlig turn-based ala FF X / Lost Odyssey eller mer action basert ala Tales / Ys serien er det jeg foretrekker. Endret 23. april 2012 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå