Espen Ørud Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Yiiiihaaa! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Herlig driv og gode farger. Kunne vært mer fokus på jenta. Nå ser det ut som om fokuset er på snøen under kjelken. Men jeg vet jo at det ikke altid er så lett å treffe blink Her kunne du også fått en flott efekt med litt lenger eksponeringstid og panorering Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Herlig driv og gode farger. Kunne vært mer fokus på jenta. Nå ser det ut som om fokuset er på snøen under kjelken. Men jeg vet jo at det ikke altid er så lett å treffe blink Her kunne du også fått en flott efekt med litt lenger eksponeringstid og panorering Takker for gode tilbakemeldinger, Wasco. Er obs på et par problemstillinger her. For det første kjørte jeg forhåndsfokus manuellt fordi jeg hadde tatt med "feil kamera" samt at hastigheten på objektivet heller ikke er all verden.... Hadde 5D i stedet for 7D med og 7D har vesentlig hurtigere følgefokus og raskere skuddtakt, men forsøkte gjøre det beste ut av det... Gjorde også et par hopp med panorering som slett ikke ble dume, men valget falt på denne å publisere pga gleden i ansiktet og actionpreget den sprutende snøen gir. Endret 24. april 2012 av Espen Ørud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg