Gå til innhold

overklokkis programm

all right

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvet noen om det finnes ett overklokkins programm til asus a7n266-vm???

jeg har lyst til og overklokke men vet ikke helt hvordan man gjør det

les guiden om overklokking på overklokking.no. her: http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...del1/index.html

anbefaler at du leser alle sammen.

du overklokker ikke hovedkortet ditt. du overklokker cpu. regner med at det var det du mente. dette må du gjøre i bios.

Lenke til kommentar

du overklokker ikke hovedkortet ditt. du overklokker cpu. regner med at det var det du mente. dette må du gjøre i bios.

Du mener altså at hovedkortet ikke blir overklokket når du øker FSB?

nei. men jeg tror ikke trådstarter vet helt nøyaktig hva som blir overklokket. han mente helt sikkert cpu. jeg prøver bare å gjøre det enklest mulig for trådstarter.

Lenke til kommentar

Du mener altså at hovedkortet ikke blir overklokket når du øker FSB?

nei. men jeg tror ikke trådstarter vet helt nøyaktig hva som blir overklokket. han mente helt sikkert cpu. jeg prøver bare å gjøre det enklest mulig for trådstarter.

Å komme med informasjon som er feil er ikke det samme som å gjøre det "så enkelt som mulig".

Lenke til kommentar
Å komme med informasjon som er feil er ikke det samme som å gjøre det "så enkelt som mulig".

Det er vel ikke direkte feil informasjon. det er vel heller som jeg sa en enklere måte å forklare det på, så når han vet litt mer, da kan han finne ut litt mer nøyaktig hva det er som skjer når han gjør de tingene. selv har jeg selv gjort det slik når jeg holdt på å lære meg det.

han spurte om hvordan han overklokker, og hva helt nøyaktig er det som skjer når han klokker..

edit: kan ikke du ****** meg ta å hjelpe strådstarter i stedet for å hakke løs på folk som prøver og hjelpe. jeg har gitt deg min forklaring for hvorfor jeg sier det jeg sier, så jeg regner med du er fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...