Gå til innhold

Cerxs sommerkropp

Cerx

Anbefalte innlegg

Lager denne treningsdagboken stort sett for min egen del, men de som vil er veldig velkomne til å komme med innspill og kommentarer. Målet er å se heit ut på stranden i sommer. Er ikke ute etter en ripped fitnesskropp, men mer noe ala dette:

post-273344-0-84800300-1335038116_thumb.jpg

post-273344-0-58533100-1335038134_thumb.jpg

post-273344-0-52336300-1335038141_thumb.jpg

Jeg har en slik kroppsform, men har litt ekstra som bør av. Så omtrent sånn ut da jeg var 5 kg lettere, så er ikke mye som skal til. Har tidligere jogget en del, og merket at det strammet opp kroppen veldig. Kommer til å ha fokus på kondisjonstrening, jogging 3-4 ganger i uken, og styrketrening (armhevinger, planken, knebøy osv.) 2-3 ganger i uken.

Jeg spiser egentlig veldig sunt og variert, problemet er drittmat som kommer i tillegg. Er utrolig glad i alt som er søtt, har en svakhet for kaker, sjokolade osv. Så jeg kan rett og slett ikke ha det i hus, da det blir spist med en gang.. (Om noen har tips mot sukkersug tas det imot med glede).

Satser på å ha oppnådd målet mitt i midten av juni, og legger da ut bilde. Følg med!

Endret av Cerx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bra du er motivert, men du som mange andre er i overkant sent ute. Så snart mai nærmer seg virker det som folk plutselig kommer i en slags sjokktilstand og skal se bra ut til sommeren. De som virkelig tar dette seriøst begynner å forme kroppen (deffe) allerede i januar/februar, og da har man gjerne trent styrke og spist godt i vintersesongen.
Lenke til kommentar

Ser poenget ditt. I mitt tilfelle har jeg imidlertid trent gjennom hele vinteren, men det har av diverse grunner sklidd ut de to siste månedene. Jeg har heldigvis en kropp der fettet fordeler seg noenlunde jevnt, så kroppsformen er fortsatt fin. Av erfaring vet jeg at jeg har den kroppen jeg vil om jeg går ned ca. 5 kg, noe jeg mener ikke er uoverkommelig på i underkant av to måneder. Jeg vet at om jeg faktisk trener jevnt og spiser bra hele veien, vil jeg nå målet mitt. Utfordringen er å holde på de gode vanene, og det er av den grunn jeg oppretter denne dagboken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...