Roadrunner94 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hei Dama har lyst på nytt anlegg i biln sin, og æ har ikke sotte opp et anlegg til bil før da, e usikker på hva æ treng for å legge opp til et bra anlegg. e ikke sikker på om ho ska ha subwoofer. så hadde vært hyggelig om noen kunne lagt opp ei lista med ting man trenger for å rigge et nytt anlegg i bilen skal ikke være noka med ekstremt lyd, bare bedre enn det gamle som e fra før, man kan ikke spille så høyt før det skurre, å æ hate når lyden skurre.. vet ihvertfall at æ ska skifte ut radioen, å de 4 høyttaleren som e der. Takk for all hjelp (skriv på dialekt) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Eg skjønnar'kje kordan vi ska kunne hjelpe deg uten at du siar nåkke om kor mye dåkkar har tenkt å bruke på dette anlægge. Eg skjønnar hellar'kje koffår vi isje kan skrive på bokmål ellar nynorsk, særlig isje siden det står ganske klart i forumreglene at dialækt isje e ønsket. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 selfølgelig sku æ ha skreve kor mye vi har tenkt å bruke på det:P 4-5000 kr men som sagt tenkte bare på høyttaleren (4 stk) å skifte dem ut å radioen, sku bare ha ei lista av de forskjellige tingene som vi trenger, ikke akkurat merke eller navn på radio eller høyttaler er det nødvendig med forsterker hvis vi ska bare skifte ut høyttalerene? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det er ikke nødvendig med egen forsterker, men det er absolutt å anbefale. Altså trenger du da: Spiller (mulig en ISOovergang) Høyttalere Forsterker (+ strømkabel, kabelsko, sikring, signalkabler, remotekabel og høyttalerkabler) Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Det er ikke nødvendig med egen forsterker, men det er absolutt å anbefale. Altså trenger du da: Spiller (mulig en ISOovergang) Høyttalere Forsterker (+ strømkabel, kabelsko, sikring, signalkabler, remotekabel og høyttalerkabler) Hmm ok, da vet jeg ka jeg skal se etter og tar det etter der igjen ja ho bruke iphone så ho vil spille av sin egen musikk sia ho ikke kan det nu (ikke aux inngang eller usb i nåværende radio) men jeg fikk vite det jeg ville takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå