Gå til innhold

Forslag til åpne rollespill, type Skyrim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare 5 dager til Risen 2? :ohmy: Jeg hadde neste helt glemt det spillet og den ser ganske awesome ut.

Jepp :) Jeg har forhåndsbestilt på Steam. Spillet ser upåklagelig godt ut. Liker også miljøet de setter spillet i. Dte blir på en måte nye kjent, med noe nytt :)

 

Slenger meg på den. Uten deg vil jeg ha glemt å forhåndsbestille

Lenke til kommentar

Er det bare 5 dager til Risen 2? :ohmy: Jeg hadde neste helt glemt det spillet og den ser ganske awesome ut.

Jepp :) Jeg har forhåndsbestilt på Steam. Spillet ser upåklagelig godt ut. Liker også miljøet de setter spillet i. Dte blir på en måte nye kjent, med noe nytt :)

 

Har sett litt på det men det skjer i "pirat tiden" ? vil det si Matchlock pistoler og blunderbuss ? og evt at du sloss med piratskip og kanoner etc ? har lenge letet etter et godt sånn spill

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det, så er det kamper på havet med en viss kjent vannskapning. Men ikke slik at du styrer skip, og skyter med kanoner. Dette er et ganske tradisjonelt rollespill fra Piranha, i samme stil som Gothic serien. Pistoler har du, hvordan dette systemet fungerer er jeg usikker på, siden Gothic serien alltid har fokusert på god nærkamp.

 

Vil du vite mer om spillet, så er det meste folk vet listet opp her:

http://forum.deepsilver.com/forum/showthread.php/54048-Risen-2-Dark-Waters-Fact-list-(10-03-2012)

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det, så er det kamper på havet med en viss kjent vannskapning. Men ikke slik at du styrer skip, og skyter med kanoner. Dette er et ganske tradisjonelt rollespill fra Piranha, i samme stil som Gothic serien. Pistoler har du, hvordan dette systemet fungerer er jeg usikker på, siden Gothic serien alltid har fokusert på god nærkamp.

 

Vil du vite mer om spillet, så er det meste folk vet listet opp her:

http://forum.deepsil...ist-(10-03-2012)

 

Mange takk for linken kompis

Lenke til kommentar

Risen 1 (Laget ar Piranha Bytes, som også laget Gothic 1, 2 og 3). Det er mer eller mindre Gothic med annet navn på ting.

 

Om 5 dager kommer Risen 2.

 

Er det bare 5 dager til Risen 2? :ohmy: Jeg hadde neste helt glemt det spillet og den ser ganske awesome ut.

 

Anmeldelser av Risen 2 har begynt å dukke opp. PC-versjonen ligger på metacritic med 72/100 Metascore og 4.8/10 User score. Kanskje ikke det man kunne håpet på. Synd, hadde sett frem til dette.

 

http://www.metacritic.com/game/pc/risen-2-dark-waters

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Litt offtopic i forhold til tråd.

Men Risen 2, må man ha spilt Risen for å spille 2'ern? :)

 

Nei, det er to komplett forskjellige historier og verdener. :)

Men det er visstnok den samme hovedpersonen fra det forrige spillet, bare en smule mer alkolisert, samt at noen personer fra det forrige spillet også er med i dette spillet ifølge kildene. :)

Endret av Tørriss
Lenke til kommentar

Litt offtopic i forhold til tråd.

Men Risen 2, må man ha spilt Risen for å spille 2'ern? :)

Aldri noen tvang. Men etter hva jeg har forstått, er det en fordel. Siden hendelser fra førstespillet blir nevnt, og man kan sitte igjen frustrert.

 

Uansett er det jo anbefalt å spille enern, det er et knakende godt spill

Lenke til kommentar

Risen 1 (Laget ar Piranha Bytes, som også laget Gothic 1, 2 og 3). Det er mer eller mindre Gothic med annet navn på ting.

 

Om 5 dager kommer Risen 2.

 

Er det bare 5 dager til Risen 2? :ohmy: Jeg hadde neste helt glemt det spillet og den ser ganske awesome ut.

 

Anmeldelser av Risen 2 har begynt å dukke opp. PC-versjonen ligger på metacritic med 72/100 Metascore og 4.8/10 User score. Kanskje ikke det man kunne håpet på. Synd, hadde sett frem til dette.

 

http://www.metacriti...n-2-dark-waters

 

Ser bort fra Reviews og nyt spiller for hva det er. Jeg pleide å alltid ta utgangspunkt i reviews men bestemte meg for å prøve noen spill til tross for dette. Jeg ble veldig overrasket på en positiv måte.

Lenke til kommentar

Risen 1 (Laget ar Piranha Bytes, som også laget Gothic 1, 2 og 3). Det er mer eller mindre Gothic med annet navn på ting.

 

Om 5 dager kommer Risen 2.

 

Er det bare 5 dager til Risen 2? :ohmy: Jeg hadde neste helt glemt det spillet og den ser ganske awesome ut.

 

Anmeldelser av Risen 2 har begynt å dukke opp. PC-versjonen ligger på metacritic med 72/100 Metascore og 4.8/10 User score. Kanskje ikke det man kunne håpet på. Synd, hadde sett frem til dette.

 

http://www.metacriti...n-2-dark-waters

 

Ser bort fra Reviews og nyt spiller for hva det er. Jeg pleide å alltid ta utgangspunkt i reviews men bestemte meg for å prøve noen spill til tross for dette. Jeg ble veldig overrasket på en positiv måte.

 

Jeg har stort sett aldri kjøpt noe spill ut ifra rewievs siden jeg hørte "syndicate" var drit bra og det var så mye og gjøre men egentlig bare et annet fps spill som er veldig likt Crysis.

 

Men ja denne tråden endte opp med litt flere svar en jeg trengte , Har foresten funnet et bra spill og spillle

 

Super monday night combat ;) Det er gratis på steam og ganske underholdene , Om dere ser når dette inlegge er skrevet er Super Monday night combat grunnet til at jeg sitter her på denne tiden av døgnet , Har gudsjelov fri helt til fredag :p Spillet er lett og lære ( Rollene du kan spille er til tider utrolig vansklig og lære noen veldig lette) MEn uansett

Om dere vil teste det ut kan dere adde meg på steam " Aiming_angel " ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...