Eriksendrul Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har litt lyst til og spille et sånt rollespill som er i samme sjanger som Skyrim,Oblivion og Gothic Er det noen her som vet om noen ? noen som ikke er så veldig gamle kanskje ? Kjedelig kveld vettu Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Two Worlds 1 & 2? dem har jeg vist også spilt Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Du har Risen også, Risen 2 kommer førstkommende fredag. Er jo samme greiene som Gothic. Spiller Arcanium, gothic 4 nå for tiden selv. Og det er det dårligeste i serien ja. Ser at det ikke er de samme folka bak den som de andre i gothic serien. Du har også et russisk spill som heter Precursors. Det er i samme sjanger men ja er litt merkelig. Og i hvertfall vanskelig i starten. Dårlig oversatt og ja ikke så veldig mye "opplæring" du får av selve spillet Endret 21. april 2012 av Murgel Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg vet at den ikke er i likhet med Skyrim men prøv Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Ganske epic rollespill. 1 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hmm, det finnes mange slike RPG spill men de fleste suger så rompe det er ikke vits å prøve engang. Må det være fantasy? Spill som Fallout 3 er jo samme type spill (men det har du vel sikkert prøvd?) Eventuelt online spill? Age of Conan har gratisversjon oppe å går. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Du har Risen også, Risen 2 kommer førstkommende fredag. Er jo samme greiene som Gothic. Spiller Arcanium, gothic 4 nå for tiden selv. Og det er det dårligeste i serien ja. Ser at det ikke er de samme folka bak den som de andre i gothic serien ja nei gothic 3 og 4 har jeg spilt har ikke planer om og prøve 1 og 2 men 3`rn var bra syntes jeg 4`rn er litt kjedligere , hadde vært utrolig bra om 3`rn kunne ha samme graffik osv som nr 4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Divinity 2: The Dragon Knight Saga kan være verdt en titt. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Jeg vet at den ikke er i likhet med Skyrim men prøv Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Ganske epic rollespill. har vært innom det , men har lyst på et spill hvor det er sverd og skjold om du skjønner , Lurer på om jeg skal spille litt skyrim igjen men det er så utrolig mye av det samme hele tiden Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg vet at den ikke er i likhet med Skyrim men prøv Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Ganske epic rollespill. har vært innom det , men har lyst på et spill hvor det er sverd og skjold om du skjønner , Lurer på om jeg skal spille litt skyrim igjen men det er så utrolig mye av det samme hele tiden Har du spilt de eldre Elder Scrolls spillene slik som blant annet Morrowind? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Jeg vet at den ikke er i likhet med Skyrim men prøv Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Ganske epic rollespill. har vært innom det , men har lyst på et spill hvor det er sverd og skjold om du skjønner , Lurer på om jeg skal spille litt skyrim igjen men det er så utrolig mye av det samme hele tiden Har du spilt de eldre Elder Scrolls spillene slik som blant annet Morrowind? er ikke det utrolig gammelt ? Må ha et som ikke er så veldig gammelt , hater dårlig grafikk i sånne spill Lenke til kommentar
Desu Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Finnes en mod som forbedrer grafikken en god del, om du er så fin på det. http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Du skal ikke ha lov å spille Skyrim og Oblivon før du har spillt morrowind, du skal heller ikke ha lov til å spille gothic 3 og 4 før du spiller gothic 2, Viss du vil ha skjold og sverd RPG er jo Witicher 2 enhanced edition ute nå, ikke helt samme spill som skyrim, men egentlig bedre mye bedre enn skyrim. 4 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Finnes en mod som forbedrer grafikken en god del, om du er så fin på det. http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net http://www.youtube.com/watch?v=pCEc7SA0rWY Litt off-topic, men hvem er hun dama som synger der? Fikk gåsehud av den der sangen kombinert med Morrowind, på en bra måte. Fikk lyst til å kjøpe en tredje kopi av Morrowind. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=4z9TdDCWN7g&list=FLT-uCwoccL3N6XJNLjKA8KQ&index=19&feature=plpp_video 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Risen 1 (Laget ar Piranha Bytes, som også laget Gothic 1, 2 og 3). Det er mer eller mindre Gothic med annet navn på ting. Om 5 dager kommer Risen 2. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Divinity 2: The Dragon Knight Saga kan være verdt en titt. Slenger meg på denne, meget undervurdert spill. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Risen 1 (Laget ar Piranha Bytes, som også laget Gothic 1, 2 og 3). Det er mer eller mindre Gothic med annet navn på ting. Om 5 dager kommer Risen 2. Er det bare 5 dager til Risen 2? Jeg hadde neste helt glemt det spillet og den ser ganske awesome ut. Endret 22. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå