Gå til innhold

Apple Lcd på PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bare si at jeg er 98% sikker på at dette går.. det skal etter det jeg har hørt ikke være noe problem. Men før du vurderer å kjøpe denne skjermen til din pc, ring Officeline Mac & Carry på 22701070, de kan nok gi deg svar. En annen bra lcd-skjerm du kanskje burde se på er 'Formac Gallery 2010'

Lenke til kommentar

Jeg sjekket saken og det viser seg at Apple sin 20" har nok en litt for sær oppløsning til at en vanlig pc med vanlig skjermkort kan brukes...

Men 17" og 23" av Apple sine skjermer skal fungere med enkelte skjermkort som f,eks Asus Geforce 4 Ti 4400 + en rekke Ati Radeon kort...

Apple sin 17" er som andre 17"ere, men Apple sin 23" widescreen er kuul og bra, men 17000 - 18000 er nok i meste laget for øyeblikket ja, men vi får se senere...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg sjekket saken og det viser seg at Apple sin 20" har nok en litt for sær oppløsning til at en vanlig pc med vanlig skjermkort kan brukes...

Fysj, for noe tull. Jeg har både 23" og 20" LCD fra Apple. Det at 20" har veldig sære innstillinger for vanlig grafikkort fikses lett med egen driver og powerStrip. Vips så har man 1680 x 1050 :smile: Du trenger riktignok dvi to adc adapter.

ellers har jeg ingenting å utsette på disse skjermene. Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Først av alt så må grafikkortet ditt ha DVI, men det har det sikkert.

Har du ikke PowerStrip så er linken : http://66.227.107.157/ps.htm

Deretter gjør du følgende:

1. Fra powerstrip tray-ikonet går du til options > monitor information. Deretter velger du "Write custom monitor driver" og still inn max resolution til 1680 X 1050. max scan frequency 64 horisontalt og 60 vertikalt. Så klikker du på disketten for å lagre driveren.

Nå har du driveren

2. Åpne egenskaper for skjerm > avansert > skjerm > driver > oppdater driver med den nye driveren du laget med powerstrip.

3. Nå går du tilbake til tray-ikonet og åpner display options > configure > advanced timing options > custom resolutions > user defined > 1680 X 1050 > add new resolution og ok > ok >ok.

Gratulerer, du har nå riktige innstillinger.

Håper dette har hjulpet deg litt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...