flu321 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hallo Er det noen kloke hoder som vet hvor jeg kan få tak i dette spillet på lovelig hvis? Spillte det mye i min barndom, men har mistet CD-ene. Fikk plutselig veldig lyst til å spille det igjen. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Selges for 30$ på Amazon.com Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Husker det der. Kom aldri helt inn i spillet, men musikken var knall. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Fikk bra slakt når det kom. Men jeg elska det . Har det fremdeles orginalt, men har desverre ikke noe ønske om å selge det. Veit det er problemer med å kjøre det i moderne windows. Største problemet er at musikken (som er jækla bra) ikke fungerer. Mitt tips. Kopier musikken fra cd, så kjører du det bare i bakgrunnen. Anbefaller alle som liker musikken, å få tak i den orginale musikk plata, er to cd'r med fortellestemme innimellom musikk stykkene. Den er enda bedre å høre på mens man spiller http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Wayne%27s_Musical_Version_of_The_War_of_the_Worlds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå