Kari851 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hei! Bare lurte på om det er noen som har erfaringer med Wave Design baderomsinteriør? Det er et forholdsvis nytt selskap med mye fint, bla. smykkestativ, såpedispenser, håndkleholder osv. Jeg kjøpte selv et smykkestativ, og er veldig fornøyd, siden alle smykkene mine lå bare bortgjemt i en skuff, syns det er rart at noe lignende ikke er på markedet fra før, siden det er så smart! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Å opprette en ny konto for å skryte av et firma og deres produkter vil som regel mistenkes for å være snikreklame fra en person som har interesser i firmaet, og vil kunne skade firmaets omdømme ved å gi inntrykk av at firmaet er useriøst. Les gjerne https://www.diskusjon.no/guidelines#5._Bedrifter.2C_ansatte_og_reklamering La oss håpe at "Kari851" er en fornøyd kunde og ikke Randi som driver firmaet, for noen av produktene så egentlig ganske OK ut. Lenke til kommentar
Kari851 Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Jeg skjønner at det kan tolkes som snikreklame, men det var ikke det som var meningen. Jeg har overhodet ingen ting med Wave Design å gjøre, men jeg ville bare spre litt informasjon om produktene siden det ikke er så mange som vet om det, i hvert fall så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå