1BlueAnd1White Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har nylig kjøpt htc one s med beats audio og tenkte at jeg skulle skaffe meg eller ønske meg et mat matchende bra headsett. da fikk jeg lyst på beats siden telefonen har bestå audio. da kom jeg over beats solo og solo hd. hva er forskjellen på disse? hvem er best eller tåler mest, jeg har ikke lyst på et tusenkroners headsett som knuses etter to uker. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Om du ikke har lyst på et headset som ikke knuses etter to uker ville jeg uansett ikke gått for noe fra Beats By Dr. Dre i det hele tatt. Plastic fantastic. Solo HD skal visst ha litt klarere og bedre lyd. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Men de varer vell lengre enn koss portapro? nå har jeg fått det til å vare i ett år Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 for prisen du punger ut for beats så er det søppel, gå på nærmeste hi-fi sjappe og prøv noen klokker Kan selv anbefale AKG sine klokker! Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg lurer litt på det samme, men jeg har sett meg ut monster beats studio, den har vel også innebygd forsterker. Akkurat nå prøver jeg ut Denon D7000 med min HTC one X, og det fungerer fint, bortsett fra at jeg ikke kan spille så veldig høyt. Dette er vel noe som Monster beats studio kan?. D7000 er jo tross alt ikke beregnet for bruk sammen med smarttlf, selv om det fint går an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå