Tretsy Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 jeg la fra meg headsettet hjemme på bordet og over natten har headsettet begynt å skurre. dette er sinnsyk irriterende er det noen fiks? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 pass på at alt av kontakter/plugger etc er rene og sitter ordentlig dårlig kontakt kan resultere i skurring Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 skurringen kommer bare på visse lydnivåre, eller så er det ikke skurring. lysetoner resulterer i skurring som er så ille at jeg må ta av headsettet Lenke til kommentar
cake Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Kan noe av det komme av hår som ligger inntil membranen? Dette kan forutsake støy. Ta vekk putene og ta bort hår, med en pinsett. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 uhm.. først vil jeg gjerne vite om det er trådløst? Om det er det, så har sikkert en av naboene skaffet seg noe likt, eller andre apparater støyer inn på frekvensen din sender/mottar informasjon på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå