Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei eg har tenkt å bygge i mini kabinett. Eg kommer aldri til å ha bruk for 3 pci-e slots som eg finner i vanlig atx osv. Har rett og slett lyst å prøve noke nytt.

Her er min bekymring, korlees fjerne nederste hardisk kassa i Fractal Design Mini?

Her er litt om ka eg har planer om å gjøre:

Så 2 spørsmål: Korleis fjerne nederste kassa og er det mulig å plassere harddisk og ssd under dvdbrennaren?

post-105099-0-19248100-1335019833_thumb.jpg

Endret av costa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tenkt å kjøre 2 skjermkort siden du vil fjerne den nederste ?

Viss ikke så fungerer det sikkert å ta vekk HDD bayen der ja.

SSD klistrer du hvor som helst i kabinettet med dobbelsidig teip ;)

Det er også plass til 1 stk vanlig HDD oppe under dvd rom.

Lenke til kommentar

Har ikkje tenkt på SLI men skal ha asus kortet som tar opp til 3 slots. Den vil passe inn uansett, men eg vil fjerne HDD bayen for å få best mulii luft flyt.

Men eg trur ikkje den bayen har skruer, så er usikker om korleis eg kan fjerne den....:/

Lenke til kommentar

På Fractal sin nettside og forskjellige reviews neves det bare at det er den øverste HDD kassa som kan taes ut, så du må enten leve med den eller så må du frem med verktøyet

tror en som eier kabinettet må se inn i dette, det ser ut som det er ett par skruer i bakplata som ser ut som den holder fast kassa, men jeg kan ta helt feil, får ikke opp ett bilde som viser nærme nok til at jeg kan se om det er skruer engang

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Eg trur ikkje det er skruer, men de er festa med metallsveis eller noe lignande. Og for å få den ut må eg bruke drill for å bore den metall biten som ligner på skru. Det skal vere fult mulig. Eg føler at uten desse 2 kasser vil det vere god luft flyt. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...