GOMP Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Noen som har samme problemet? Har en kammerat som hadde de samme skjermsparerene, på hans gikk d knirkefritt. Mens på min så lagger skjermsparerene. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg få en fw eller sw oppdatering? Telebutikken.no svarer aldrig på mail. ELENDIG kundeservice spør du meg! Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 lagger til meg også. tipper kompisen din har den nyeste firmwaren, skal vist være fixet da. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 På den nye sw`n går gif filer MYE raskere..... ellers i menyene går det oxo raskere..... 8) Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hvor kan man laste ned da? url. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 mr_lf: hvem firmware versjon har du? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hvor kan man laste ned da?url. Man må nok til en mobilforhandler for å oppgradere firmwaren. Som SKAL være gratis. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg har den gamle fw men jeg har sent den inn til rep nå! sliter med en T68.......;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå