DJViking Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Jeg har laget en oversikt av flere nettbrett som er på markedet og som kommer snart. Finnes også flere nettbrett som ikke er i denne oversikten. Tenkte jeg skulle dele den litt her. Av alle disse nettbrettene jeg har samlet informasjon over holder jeg en god knipe over Asus Transformer Prime Infitity med sin 3G-versjon. Tror jeg vil vente med å kjøpe nettbrett til denne kommer ut. Synd at 3G-versjonen av denne ikke kommer med Tegra 3. Nettbrettene i min oversikt: Samsung Galaxy Tab 10.1 Samsung Galaxy Note 10.1 Asus Transformer Prime Asus Transformer Pad Infinity Toshiba Excite 10 Acer Iconia Tab A510 Motorola Xoom Fujitsu Stylistic M532 Fujitsu Stylistic Q550 Lenovo Thinkpad Tablet Packard Bell Liberty ViewSonic ViewPad 10 NB! Hvorfor får jeg ikke lastet opp regneark, verken i xls eller ods? Nettbrett.html Endret 21. april 2012 av DJViking Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Bestilte meg nettop ASUS Transformer Pad TF300T. Billig og med Tegra 3. Lenke til kommentar
valen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg har laget en oversikt av flere nettbrett som er på markedet og som kommer snart. Finnes også flere nettbrett som ikke er i denne oversikten. Tenkte jeg skulle dele den litt her. Av alle disse nettbrettene jeg har samlet informasjon over holder jeg en god knipe over Asus Transformer Prime Infitity med sin 3G-versjon. Tror jeg vil vente med å kjøpe nettbrett til denne kommer ut. Synd at 3G-versjonen av denne ikke kommer med Tegra 3. Nettbrettene i min oversikt: Samsung Galaxy Tab 10.1 Samsung Galaxy Note 10.1 Asus Transformer Prime Asus Transformer Pad Infinity Toshiba Excite 10 Acer Iconia Tab A510 Motorola Xoom Fujitsu Stylistic M532 Fujitsu Stylistic Q550 Lenovo Thinkpad Tablet Packard Bell Liberty ViewSonic ViewPad 10 NB! Hvorfor får jeg ikke lastet opp regneark, verken i xls eller ods? SS4 er praktisk talt like rask, sjekk ut tester av one S og one X så vil du selv se hva tegra3 og S4 klarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå