Shirack Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har problemer med at jeg ikke får signal på den nyinnkjøpte pc-skjermen min(Benq V2420). Benq-skjermen har bare DVI-D og VGA-inngang. Laptopen har kun HDMI ut. Når jeg kobler laptopen på f.eks TVn får jeg signal med en gang, og alt er helt perfekt. (tv har hdmi inn). Men når jeg skal koble til Benq-skjermen får jeg ikke signal. Som nevnt har den Benq-skjermen bare DVI-D-inngang, jeg har derfor gått til innkjøp av en HDMI/DVI Adapter. Men når jeg skal koble laptop til ekstern pc-skjerm får jeg opp meldingen "No signal detected!". (Hvis jeg tar ut kabeln får jeg opp "No cable deteced"). Så det er tydeligvis et eller annet som skjer mellom laptop og pc-skjerm, bare ikke nok til at jeg får bilde. Når jeg trykker "windowstast +p" så finner den heller ikke den eksterne skjermen. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
filip01 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jallefall på min benq måtte jeg velge riktig ingang. Det kan være at skjermen er satt på slik den ska virke kun til vga kabelen og at den ikke autodetecter kabler slik var det jallefal på min. Gå innpå instillinger på skjermen og se. Har du prøvd andre pcer til skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå