CanonFoto Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Gleder meg også veldig mye. Er litt usikker på om jeg skal kjøpe denne eller HTC one x, men jeg tror jeg går for denne Jeg skulle ønske det kom en svart eller grå versjon også.. Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Designet vokser på meg uten tvill. Men jeg er noe skeptisk til disse 4.8". Telefonen er jo ikke mye større enn min S2 sånn sett.. Jeg tror egentlig ikke 4,8 tommer blir noe problem, ikke for meg i alle fall. Jeg var å så på HTC one x idag, den synes jeg egentlig ikke var for stor, og disse to telefonene er jo nesten like stor. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Har virkelig problemer med å bestemme meg. Hvis bare det hadde vært "plus" skjerm på SIII, da hadde det ikke vært noeå lure på, men jeg har ikke noe særlig til forhold til pentile-skjermer. Det er klart det blir vanskeligere å legge merker til på en så høyoppløst skjerm, men jeg liker skjermen på One X veldig godt. Decisions, decisions... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Gleder meg også veldig mye. Er litt usikker på om jeg skal kjøpe denne eller HTC one x, men jeg tror jeg går for denne Jeg skulle ønske det kom en svart eller grå versjon også.. Er veldig usikker jeg også, men tror batteriet overbeviste meg 1800mAh i one X mens S3 har 2100mAh! Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Blir nok å vente på noen tester før jeg bestemmer meg for denne eller neste Nexus.. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Enig. Vil vente på tester og prøve telefonen selv før jeg bestemmer meg. Er også veldig nysgjerrig på hva I9800 er for noe. Går rykter om en lansering til høsten av denne. En ny Nexus? Endret 5. mai 2012 av MAG8 Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Mange som klager over skjermen, men jeg tror jeg venter på en skikkelig test for jeg uttaler meg. Egentlig spiller ikke designet på mine telefoner noe, bare det ikke blir helt for jævlig.. Synes sgs3 ser bra ut jeg.. Bedre enn både hox og sgs2 2 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Mange som klager over skjermen, men jeg tror jeg venter på en skikkelig test for jeg uttaler meg. Egentlig spiller ikke designet på mine telefoner noe, bare det ikke blir helt for jævlig.. Synes sgs3 ser bra ut jeg.. Bedre enn både hox og sgs2 Skjermen har fått mye skryt Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Mange som klager over skjermen, men jeg tror jeg venter på en skikkelig test for jeg uttaler meg. Egentlig spiller ikke designet på mine telefoner noe, bare det ikke blir helt for jævlig.. Synes sgs3 ser bra ut jeg.. Bedre enn både hox og sgs2 Skjermen har fått mye skryt Det har den og;-) Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 kr 5200 er det billigste jeg ser denne telefonen finnes på nettet. Er det noen som erfaringsvis kan si noe om når en slik telefon vil synke til en litt mer overkommelig(4k-ish) prisklasse? Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Mange som klager over skjermen Alle som har sett den sier at den er helt super. Alle som bare leser specs på nett og vet at det finnes teknologi som er målbart bedre hvis man ser på med mikroskop istedet for på 20-30 cm avstand klager 3 Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Forresten, den må jo ha MicroSim. Jeg har Chess, hvordan får jeg tak i et slikt et? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Kom innom en av netcombutikkene og du får gratis Lenke til kommentar
blutut Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Fin liten hands-on her : http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/samsung-galaxy-s3-1078667/review 1 Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Flip coveret til S III ser lovende ut! Metallic finish i både hvit og blå variant. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Mange som klager over skjermen, men jeg tror jeg venter på en skikkelig test for jeg uttaler meg. Egentlig spiller ikke designet på mine telefoner noe, bare det ikke blir helt for jævlig.. Synes sgs3 ser bra ut jeg.. Bedre enn både hox og sgs2 MANGE som klager over skjermen??? Hvor har du det fra??? Lenke til kommentar
Seeke Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er mange som klager pga Pentile skjerm. (Eldre Super Amoled skjermer). Men siden det er en Super Amoled HD skjerm er det nesten umulig å merke det. Noen vil alltid klage på noe.. Hadde det ikke vært for at jeg har en Note hadde det blitt S3 på meg.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) synes det er fint å lese folk som klager på hvordan sjeremen er, før dem har sett på den, har også hørt folk som ikkje liker kossen den er å holde.... Endret 5. mai 2012 av Noiz 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Vel den kan umulig være mindre ergonomisk å holde kontra en S2 og iPhone 4. Disse to er på ingen måte prakteksempler på ergonomi etter min mening. Endret 5. mai 2012 av Mala Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Man må vell kjøpe en SIM Card Cutter sånn at man får lagd seg et micro sim-kort? Endret 5. mai 2012 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå