Tåkelys Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 det er pga vi får kun inn den hvite først pga forsinkelser. Woot? Hvor lang forsinkelse er det snakk om? Har bestilt blå fra Netcom... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 jobber kun i en av deres butikker og harm ikke fått noen informasjon om det enda. du kan sikkert høre med 05050 om det:) Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Fint hvis den av dere som finner ut av dette legger ut svaret her, venter også på blå fra Netcom Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er bare snakk om en uke :-) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Men gjelder det alle som bestilte den blå? Eller blir det forskjellsbehandling mellom de som bestilte tidlig og sent? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Skal vi ikke bare legge denne tråden død og starte en ny? Førsteposten er ikke redigert siden april... Jeg hopper lett over på en ny tråd om noen aktive starter en. 3 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Skal vi ikke bare legge denne tråden død og starte en ny? Førsteposten er ikke redigert siden april... Jeg hopper lett over på en ny tråd om noen aktive starter en. 1+ ifra meg. Kan bli med å samle inn info og lignede jeg. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 ok, ray du kan starte ny tråd! 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er det ikke lettere å rapportere denne tråden til en administrator/moderator e.l? Så kan de endre trådstarter til noen andre. Da slipper folk å bli forvirret. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 har allerede blitt gjort uten suksess Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Men gjelder det alle som bestilte den blå? Eller blir det forskjellsbehandling mellom de som bestilte tidlig og sent? Lurer litt på dette jeg og; hele poenget med forhåndsbestilling (som jeg har inne hos NetCom - på en blå...) er jo å få den tidlig. De må da si i fra til kundene hvis den blå kommer senere enn den hvite Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 men kan jo og være netom.no får de de skal men ikke nokk til butikkene Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ok. Jeg lager en ny tråd,og blir vel lagt ut iløpet av kvelden. Har familie middag nå:-/ 1 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Men gjelder det alle som bestilte den blå? Eller blir det forskjellsbehandling mellom de som bestilte tidlig og sent? Lurer litt på dette jeg og; hele poenget med forhåndsbestilling (som jeg har inne hos NetCom - på en blå...) er jo å få den tidlig. De må da si i fra til kundene hvis den blå kommer senere enn den hvite Hoi. Var innom NetcomShop Oslo City og de kunne informere om at den blå er forsinket, rett og slett. Virker som det er flere som melder om det samme. Hvite er vel det sikreste valget for nå er den informasjonen jeg har fått. Sist jeg kan huske så mye hysteri og forhåndsbestillinger så var det for iPhone... Regimeskiftet er et faktum? Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Pokker... Hvis det er tilfelle at blå er forsinka jevnt over hele fjøla (både med og uten abonnement) så får dama telefonen sin før meg. Da kommer det til å bli et helvete for meg å se på. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Får håpe. Mod kan overføre denne tråden til den nye tråden Navnforlag: Den offisielle samsung galaxy s3 tråden Endret 19. mai 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Virker som det er flere som melder om det samme. Hvite er vel det sikreste valget for nå er den informasjonen jeg har fått. Fillern, og jeg som la inn bestilling hos NetCom sånn ca 1 minutt etter at jeg mottok mailen om at forhåndsbestillingen var åpnet for å være langt foran i køen Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Irriterende, på kundeservice sier de ikke at de vet om noen forsinkelse. Mulig forsinkelsene kun gjelder ved kjøp i butikk? Endret 19. mai 2012 av largim Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Om blå er forsinket,ta en hvit da vel! Samme tlf 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Irriterende, på kundeservice sier de ikke at de vet om noen forsinkelse. Mulig forsinkelsene kun gjelder ved kjøp i butikk? kan stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå