Dy§no Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 @mobifil har du anledning til å teste ut telfonens GPS? Opprinnelig hadde jeg tenkt å benytte GPSen på min Galxy S til å lagre informasjon til bruk på openstreetmap.org, men den er alt for dårlig (så måtte fortsette å bruke min eldre Garmin GPS som jeg ikke trives med). Jeg ser Galaxy 3 også har støtte for Glonass. Det er så få tester på nett som også tester ut GPS på telefonene, tenker da på tiden de trenger for å få fix, om de er nøyaktige osv. De nøyer seg med å nevne hvorvidt telefonen har a-gps / glonass, og så stopper det der... Lenke til kommentar
T_H_J Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Har ikke fått testet mottaker (signal og dekning) helt ferdig i dag, men virker foreløpig som den gjør en bra figur på dette punktet også! I første del kan det virke som den slår One X her også. mobifil: Har du fått testet ferdig mottakerforholdene? Er spent på hvordan denne slår ut da jeg har dårlig mottakerforhold på arb.plassen. Kan du evt. nevne andre smarttelefoner med gode mottakere? Endret 16. mai 2012 av jerpset Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Har sett flere filmer på nettet som viser at man kan ringe kontakter med å bare ta telefonen inn till øret når man har åpen en samtale i meldings programmet. Vil dette funke på andre meldingsprogram? F.eks handcent sms? Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Skal ikke se bort i fra at en oppdatering vil løse det for Handcent. Slik jeg ser det er dette en software sak og burde også være mulig å implementere i andre smartmobiler. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Unboxing og sammenlikning av design mellom andre telefoner. Fremmedspråklig. Synes den ser veldig bra ut :-D Endret 16. mai 2012 av Magnetar Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Har noen en formening om Galaxy Nexus vs S3? Nexus har vel bedre skjerm og er billigere men er usikker på om det er noe i S3 som definitivt gjør den til det bedre kjøp. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Bedre skjerm? Trodde begge var AMOLED (uten Plus)? De 0,15" ekstra utgjør nok ikke store greiene på skarpheten om det er det du mener. Prøvde Nexus her en dag, utrolig god flyt, og virket som en knall telefon, og i tillegg koster den jo bare 3000 kr. Men om du har penger til overs her og nå, så skader det vel ikke med en S3 akkurat. Har endelig fått ut fingeren og bestilt S3 selv nå. 1 Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 jeg vil nå si at s3 har bedre skjerm. teknologien er den samme på begge skjermene, men s3 har også bedre oppløsning 2 Lenke til kommentar
Redman Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 eg har galaxy nexus, og er strålende fornøyd.... men den mangler radio så jeg blir å bytte når prisen er stabilisert. Gleder meg til å bytte igjen;) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Joa men det er lyden jeg snakker om, man kan fint ha bra kamera + bra lyd. Virket som de har fjernet litt bass på mikrofonen. Får håpe dette vil bli rettet vha software, for det er nok filtrering via programvare det er snakk om. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvorfor ikke bare laste ned en nettradio i Play Store? (eller er jeg veldig dum nå og du mener noe helt annet?) Jeg har selv vurdert S3 men tror jeg går for Nexus siden jeg bor i Amerika en stund og kan dermed bestille den fra Google Play Store slik at jeg får oppdateringene direkte fra Google og prisen er bare 2600 kr inkludert frakt, skatt og alt det der, men jeg liker mange av de nye funksjonene til S3 veldig godt og fra det jeg har sett fra videoer så ser skjermen på S3 utrolig fin ut. Lenke til kommentar
Tobba81 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Jeg har bestilt fra komplett.no. Hva synes dere om det? Edit: Jeg går fra HTC Desire til denne. Endret 16. mai 2012 av Tobba81 Lenke til kommentar
twb Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Komplett ligger 400 kroner over laveste nettpris (deal.no). Ellers er denne sikkert en grei oppgradering fra Desire. Men nå skal du være klar over av Desire, den originale, er en spesielt god modell når det gjelder kvalitet, den er trygg og solid. Når du er såpass godt vant ville nok jeg ventet noen måneder inntil hypen har lagt seg og flere virkelige og langvarige brukererfaringer kommer ut. Alle er fornøyd med det siste leketøyet når det er nytt, det er først etter en tid at feil, mangler og irritasjonsmomenter fremtrer. Det er bare å se hen til LG Optimus 2x som et eksempel. Mange gjorde feilkjøp der på bakgrunn av hypen. Lenke til kommentar
Tobba81 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Komplett ligger 400 kroner over laveste nettpris (deal.no). Ellers er denne sikkert en grei oppgradering fra Desire. Men nå skal du være klar over av Desire, den originale, er en spesielt god modell når det gjelder kvalitet, den er trygg og solid. Når du er såpass godt vant ville nok jeg ventet noen måneder inntil hypen har lagt seg og flere virkelige og langvarige brukererfaringer kommer ut. Alle er fornøyd med det siste leketøyet når det er nytt, det er først etter en tid at feil, mangler og irritasjonsmomenter fremtrer. Det er bare å se hen til LG Optimus 2x som et eksempel. Mange gjorde feilkjøp der på bakgrunn av hypen. Du har kanskje et poeng, men jeg er veldig klar for noe nytt. Desire har tjent meg godt, men du verden så gøy det skal bli med et nytt leketøy! :-) Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg har bestilt fra komplett.no. Hva synes dere om det? Edit: Jeg går fra HTC Desire til denne. Hva er så interessant med hva vi mener om det???? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Har noen en formening om Galaxy Nexus vs S3? Nexus har vel bedre skjerm og er billigere men er usikker på om det er noe i S3 som definitivt gjør den til det bedre kjøp. Quad-core? Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Nexus har ren Android. Kjøper du S3 får du med touch-wiz, og det trekker en del ned. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Sitter her og lurer på om jeg skal bestille den hvite versjonen istedenfor den blå. Hvilken har dere bestilt? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 På side 19 begynte jeg på en oversikt, bilder, spec osv... hadde det ikke vært en ide om trådstarter la den inn i første posten sammen med en poll blå/hvit? Så slipper vi å fylle side opp og ned med tull... 1 Lenke til kommentar
Skuff Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Har noen en formening om Galaxy Nexus vs S3? Nexus har vel bedre skjerm og er billigere men er usikker på om det er noe i S3 som definitivt gjør den til det bedre kjøp. Quad-core? Dette merker du ikke ved "vanlig" bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå