Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3

Anbefalte innlegg

@mobifil har du anledning til å teste ut telfonens GPS?

Opprinnelig hadde jeg tenkt å benytte GPSen på min Galxy S til å lagre informasjon til bruk på openstreetmap.org, men den er alt for dårlig (så måtte fortsette å bruke min eldre Garmin GPS som jeg ikke trives med). Jeg ser Galaxy 3 også har støtte for Glonass.

Det er så få tester på nett som også tester ut GPS på telefonene, tenker da på tiden de trenger for å få fix, om de er nøyaktige osv. De nøyer seg med å nevne hvorvidt telefonen har a-gps / glonass, og så stopper det der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke fått testet mottaker (signal og dekning) helt ferdig i dag, men virker foreløpig som den gjør en bra figur på dette punktet også! I første del kan det virke som den slår One X her også.

mobifil:

Har du fått testet ferdig mottakerforholdene?

Er spent på hvordan denne slår ut da jeg har dårlig mottakerforhold på arb.plassen. Kan du evt. nevne andre smarttelefoner med gode mottakere?

Endret av jerpset
Lenke til kommentar

Har sett flere filmer på nettet som viser at man kan ringe kontakter med å bare ta telefonen inn till øret når man har åpen en samtale i meldings programmet. Vil dette funke på andre meldingsprogram? F.eks handcent sms?

Lenke til kommentar

Bedre skjerm? Trodde begge var AMOLED (uten Plus)? De 0,15" ekstra utgjør nok ikke store greiene på skarpheten om det er det du mener.

Prøvde Nexus her en dag, utrolig god flyt, og virket som en knall telefon, og i tillegg koster den jo bare 3000 kr. Men om du har penger til overs her og nå, så skader det vel ikke med en S3 akkurat. Har endelig fått ut fingeren og bestilt S3 selv nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare laste ned en nettradio i Play Store? (eller er jeg veldig dum nå og du mener noe helt annet?)

Jeg har selv vurdert S3 men tror jeg går for Nexus siden jeg bor i Amerika en stund og kan dermed bestille den fra Google Play Store slik at jeg får oppdateringene direkte fra Google og prisen er bare 2600 kr inkludert frakt, skatt og alt det der, men jeg liker mange av de nye funksjonene til S3 veldig godt og fra det jeg har sett fra videoer så ser skjermen på S3 utrolig fin ut.

Lenke til kommentar

Komplett ligger 400 kroner over laveste nettpris (deal.no). Ellers er denne sikkert en grei oppgradering fra Desire.

Men nå skal du være klar over av Desire, den originale, er en spesielt god modell når det gjelder kvalitet, den er trygg og solid. Når du er såpass godt vant ville nok jeg ventet noen måneder inntil hypen har lagt seg og flere virkelige og langvarige brukererfaringer kommer ut. Alle er fornøyd med det siste leketøyet når det er nytt, det er først etter en tid at feil, mangler og irritasjonsmomenter fremtrer. Det er bare å se hen til LG Optimus 2x som et eksempel. Mange gjorde feilkjøp der på bakgrunn av hypen.

Lenke til kommentar

Komplett ligger 400 kroner over laveste nettpris (deal.no). Ellers er denne sikkert en grei oppgradering fra Desire.

Men nå skal du være klar over av Desire, den originale, er en spesielt god modell når det gjelder kvalitet, den er trygg og solid. Når du er såpass godt vant ville nok jeg ventet noen måneder inntil hypen har lagt seg og flere virkelige og langvarige brukererfaringer kommer ut. Alle er fornøyd med det siste leketøyet når det er nytt, det er først etter en tid at feil, mangler og irritasjonsmomenter fremtrer. Det er bare å se hen til LG Optimus 2x som et eksempel. Mange gjorde feilkjøp der på bakgrunn av hypen.

Du har kanskje et poeng, men jeg er veldig klar for noe nytt. Desire har tjent meg godt, men du verden så gøy det skal bli med et nytt leketøy! :-)

Lenke til kommentar

Har noen en formening om Galaxy Nexus vs S3? Nexus har vel bedre skjerm og er billigere men er usikker på om det er noe i S3 som definitivt gjør den til det bedre kjøp.

Quad-core?

Dette merker du ikke ved "vanlig" bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...