hfthomas Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) skal jeg velge note eller s3 tru? kommer det en ny note kanskje? EDIT: Hvis det kommer en ny note etter jeg har kjøpt s3, så klikker det for meg. Note kom etter jeg kjøpte s2 i fjor, og sikler enda på note Endret 13. mai 2012 av spax Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 skal jeg velge note eller s3 tru? kommer det en ny note kanskje? Det kommer nok en ny Galaxy Note ja. Men det blir ikke før i mot slutten av året. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Har ikke lest igjennom tråden men hva er stemningen for å kjøpe den (S3)? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 skal jeg velge note eller s3 tru? kommer det en ny note kanskje? Det kommer nok en ny Galaxy Note ja. Men det blir ikke før i mot slutten av året. ja, er det som er no drit... skulle blitt lansert samtidig. Men, det har jo noe med å tjene penger å gjøre for samsung sin del, så ser jo den Lenke til kommentar
jorang Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Heisann OneCall tillater ikke bedrifter å kjøpe pakkeabonnement hos dem. Jeg er en enmannsbedrift, så dette er meget relevant for meg. Er det vanlig praksis at bedrifter ikke kan tegne pakkeabonnementer, men må forhandle med operatørene i hvert enkelt tilfelle? Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det kommer nok en ny Galaxy Note ja. Men det blir ikke før i mot slutten av året. Jeg ser du skriver "nok", så dette er bare getting, men har du noe som helst til å backe opp denne tanken? Så vidt jeg vet er det bare en note, og det er ingen ting som tilsier at de skal lage note2. Jeg nevner forsåvidt dette fordi jeg er i tvil om jeg skal kjøpe note eller s3 selv. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen andre som gleder seg til den sedvanlige lykkerusen over å ha fått mobilen, etterfulgt av nedspamming av forumet med spørsmål om når andre tror man får telefonen, og synsingen om hva postmannen spiste til frokost i forhold til om han klarer å levere ut posten før tiden Hehe. Godt opsumert. Synes slikt er like spennende og relevant som å lese lange diskusjoner om hvilket abonnement er billigst for enkelte personer.. 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Heisann OneCall tillater ikke bedrifter å kjøpe pakkeabonnement hos dem. Jeg er en enmannsbedrift, så dette er meget relevant for meg. Er det vanlig praksis at bedrifter ikke kan tegne pakkeabonnementer, men må forhandle med operatørene i hvert enkelt tilfelle? om du er enkeltmannsforetak kan du få fastpris hos netcom Lenke til kommentar
jorang Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ikke enmannsforetak men AS. Netcom-dekningen er dessverre ikke veldig bra der jeg har fritidshus - kun EDGE sist jeg sjekket. Sånn sett foretrekker jeg vel Telenor dekning Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som vet når Telenor legger ut S3 for forhåndssalg? Vis det er altfor lenge til, så vurderer jeg å sikre meg en hos Netcom. Klarer ikke helt å vente Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det kommer nok en ny Galaxy Note ja. Men det blir ikke før i mot slutten av året. Jeg ser du skriver "nok", så dette er bare getting, men har du noe som helst til å backe opp denne tanken? Så vidt jeg vet er det bare en note, og det er ingen ting som tilsier at de skal lage note2. Jeg nevner forsåvidt dette fordi jeg er i tvil om jeg skal kjøpe note eller s3 selv. Når du ser hvor mye prestisje Samsung har lagt i Noten sin, så sier det seg selv at de kommer til å slippe noe med mer moderne teknologi. Det er relativt kvalifisert gjetning å legge dette til omtrent samme tidspunkt som i fjor. De venter inn neste iPhone, lar bølgene legge seg, og ikke umulig de lager en større release for Note denne gangen for å gjenta vårens suksess med S3 slippet. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det kommer nok en ny Galaxy Note ja. Men det blir ikke før i mot slutten av året. Jeg ser du skriver "nok", så dette er bare getting, men har du noe som helst til å backe opp denne tanken? Så vidt jeg vet er det bare en note, og det er ingen ting som tilsier at de skal lage note2. Jeg nevner forsåvidt dette fordi jeg er i tvil om jeg skal kjøpe note eller s3 selv. Med tanke på hvor populær Samsung Galaxy Note er nå i dag, så skulle det jo være noe rart om ikke Samsung hadde laget en oppfølger til den første Galaxy Noten som er ute nå. Se her. Her kan du se at Samsung Galaxy Note var sluppet i Oktober 2011. Så en oppfølger kommer da rundt samme tid i 2012. Så er derfor jeg sier at det blir mere mot slutten av året. Lenke til kommentar
Robot92 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ikke enmannsforetak men AS. Netcom-dekningen er dessverre ikke veldig bra der jeg har fritidshus - kun EDGE sist jeg sjekket. Sånn sett foretrekker jeg vel Telenor dekning lol må bare rette på deg. enmannsbedrift sa du jo, men AS det er jo ikke mulig, man må være minst 2 for å styre et AS Noen som vet når Telenor legger ut S3 for forhåndssalg? Vis det er altfor lenge til, så vurderer jeg å sikre meg en hos Netcom. Klarer ikke helt å vente mener å huske telenor sa slutten av måneden, så bare å vente 10 dager til så tipper jeg de sier noe innen den tid. 1 Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 En kjapp pluss og minus liste. + Meget kjapp. + Likte ikke designet først, men har vokst litt på meg og fremstår nå som helt OK utseende. + Bra batteri. - Displayet, klarer ikke bli helt enig med meg selv her da displayet ER BRA, men står litt tilbake for One X og Xperia S. Å man må vell kan forvente like bra?? - Kameraet når ikke helt opp til One X og spesielt ikke Xperia S, man burde vell også her kunne forvente bedre? - Lydkvaliteten er absolutt ikke optimal. - TouchWiz Mulig noen ser på dette som for høye forventninger, men den har tross alt One X som hovedkonkurrent. Skal man kjempe må man levere. S III er absolutt en bra telefon som er morsom og kjapp i bruk, men den leverer ikke optimalt der konkurrentene gjør det. Men har jo bare hatt den noen dager så må kjøre den litt mer før min endelige dom faller. I morgen skal den dessuten utsettes for sikkerhetstest og mottaker analyse, her tipper jeg den gruser One X. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Kameraet for min del er veldig viktig. Kan du spesifisere hva det er som gjør at det ikke når opp til one x? Hvordan er kameraet i forhold til å ta bilder i dunkel belysning? Og angående lydkvaliteten, er det da i samtale du mener? eller er det med bruk av headset? Takker sålangt! Endret 13. mai 2012 av Positive Lenke til kommentar
blutut Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Liten preview her : http://mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s3-fl-en.shtml#4 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Gsmarena sier S III har et bedre kamera enn Htc one x : http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_iii_vs_htc_one_x-review-759p5.php 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nå er også hans versjon ikke endelige produktet men en test versjonog lyd kan bli bedre etterhvert i update Lenke til kommentar
jorang Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Er ikke vurdering av kamera og lyd testet av en person rimelig subjektivt i utgangspunktet. Heller som regel i den retning hjertet slår.... Vi begynner vel ikke å se tegningen før flere uavhengige testere har konkludert rimelig likt 1 Lenke til kommentar
Robot92 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 helt riktig jorang. hadde han skrevet at bildene blir litt uklare i mørke omgivelser i forhold til one x, så kan det jo hende det stemmer. men bare å skrive at kamera er dårligere kan jo være så mye, og hvordan personen selv bruker det. den som leser er ikke sikkert bruker den på samme måte. og mobifil, jeg håper ikke du er anmelder av telefon, å skrive touchwiz som et minus er helt bak mål, det er din mening, og trenger ikke være i realiteten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå