Maxie10 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Bestilte fra netonnet i dag... Gleder meg sykt til å få den! Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Den er bedre en one x på web-surfing, i følge samme test. Helt korrekt, jeg som blinksa mellom HTC One og HTC One X! Lenke til kommentar
emilnn Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Er det ikkje mulig å bestille denne på abb enda? På Netcom sine sider finner eg ikkje ut kordan eg bestille på netcom youngtalk.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ring dem på 05050, og tast 1 Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Lefdal har et lite søndags"tilbud", ligger på 4995 der idag. Greit nok hvis man vil ha uten abbonnement, de har jo fysiske butikker hvis det skulle være noe problem senere, enklere å forholde seg til. Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Er det ikkje mulig å bestille denne på abb enda? På Netcom sine sider finner eg ikkje ut kordan eg bestille på netcom youngtalk.. https://spesial.netcom.no/ Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg har også bestilt meg en "blå" en for en stund siden... Bare så kjedelig å måtte vente så lenge før jeg får den.... Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen andre som gleder seg til den sedvanlige lykkerusen over å ha fått mobilen, etterfulgt av nedspamming av forumet med spørsmål om når andre tror man får telefonen, og synsingen om hva postmannen spiste til frokost i forhold til om han klarer å levere ut posten før tiden 4 Lenke til kommentar
emilnn Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Er det ikkje mulig å bestille denne på abb enda? På Netcom sine sider finner eg ikkje ut kordan eg bestille på netcom youngtalk.. https://spesial.netcom.no/ Tusen takk! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Tør ikke bestille på nett jeg:p. Vil ha butikk og forholde meg til og betale når jeg får den. På nettkjøp vet man ikke om man får med en gang eller er langt i køa Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Noen andre som gleder seg til den sedvanlige lykkerusen over å ha fått mobilen, etterfulgt av nedspamming av forumet med spørsmål om når andre tror man får telefonen, og synsingen om hva postmannen spiste til frokost i forhold til om han klarer å levere ut posten før tiden hahaha Gleder meg i alle fall til lykkerusen over å pakke ut mobilen Endret 13. mai 2012 av HellMate Lenke til kommentar
cirka Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen andre som gleder seg til den sedvanlige lykkerusen over å ha fått mobilen, etterfulgt av nedspamming av forumet med spørsmål om når andre tror man får telefonen, og synsingen om hva postmannen spiste til frokost i forhold til om han klarer å levere ut posten før tiden Som jeg skulle sagt det selv.... Så får vi andre bare fosse igjennom intetsigende innlegg, for å lete etter de med et minimum av substans. 1 Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hehe, sweet! Det er så digg når absolutt alle skal legge ut pakkesporingen her og fortelle hvor langt der er igjen før telefon er akkurat hjemme hos dem. Når jeg leser sånne innlegg, det er da jeg føler jeg virkelig lever! 5 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Solgte S2'en min idag. Hvor lønner det seg å bestille den nye? Kan godt ha et rimelig abonnement inkludert hvis selve telefonen blir billigere. Jeg ringer ikke mye og bruker kun wi-fi. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Blir vel alltid dyrere med abonnement nå? Er vel ikke sponsing lengre? Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Solgte S2'en min idag. Hvor lønner det seg å bestille den nye? Kan godt ha et rimelig abonnement inkludert hvis selve telefonen blir billigere. Jeg ringer ikke mye og bruker kun wi-fi. Netcom Fastpris, enten Medium eller Large. Med Medium så kommer mobilen på 3900 (1500 nå pluss 200 ekstra i mnd på abonnementet), mens det kommer 239*12 i tillegg for selve abonnementet. 1 Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 eller bare kjøp en på netshop til 4995 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Da blir totalprisen høyere Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Netcom Fastpris, enten Medium eller Large. Med Medium så kommer mobilen på 3900 (1500 nå pluss 200 ekstra i mnd på abonnementet), mens det kommer 239*12 i tillegg for selve abonnementet. Må jeg i en fysisk butikk for å få bestilt den? Kan ikke finne noe om det på nettsiden deres. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Netcom Fastpris, enten Medium eller Large. Med Medium så kommer mobilen på 3900 (1500 nå pluss 200 ekstra i mnd på abonnementet), mens det kommer 239*12 i tillegg for selve abonnementet. Må jeg i en fysisk butikk for å få bestilt den? Kan ikke finne noe om det på nettsiden deres. https://spesial.netcom.no/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå