Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som gleder seg til den sedvanlige lykkerusen over å ha fått mobilen, etterfulgt av nedspamming av forumet med spørsmål om når andre tror man får telefonen, og synsingen om hva postmannen spiste til frokost i forhold til om han klarer å levere ut posten før tiden

• Liker 4
Lenke til kommentar

Noen andre som gleder seg til den sedvanlige lykkerusen over å ha fått mobilen, etterfulgt av nedspamming av forumet med spørsmål om når andre tror man får telefonen, og synsingen om hva postmannen spiste til frokost i forhold til om han klarer å levere ut posten før tiden

hahaha

Gleder meg i alle fall til lykkerusen over å pakke ut mobilen :p

Endret av HellMate
Lenke til kommentar

Som jeg skulle sagt det selv....

Så får vi andre bare fosse igjennom intetsigende innlegg, for å lete etter de med et minimum av substans.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Solgte S2'en min idag. Hvor lønner det seg å bestille den nye? Kan godt ha et rimelig abonnement inkludert hvis selve telefonen blir billigere. Jeg ringer ikke mye og bruker kun wi-fi.

Netcom Fastpris, enten Medium eller Large. Med Medium så kommer mobilen på 3900 (1500 nå pluss 200 ekstra i mnd på abonnementet), mens det kommer 239*12 i tillegg for selve abonnementet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Netcom Fastpris, enten Medium eller Large. Med Medium så kommer mobilen på 3900 (1500 nå pluss 200 ekstra i mnd på abonnementet), mens det kommer 239*12 i tillegg for selve abonnementet.

Må jeg i en fysisk butikk for å få bestilt den? Kan ikke finne noe om det på nettsiden deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...