fnilsen Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har en server med en Highpoint rocketraid 404 kontoller, denne kunne jeg tenke meg å legge inn Windows Server 2003 på....men sliter litt med drivere. Trykker F6 under installasjon og putter inn diskett (med drivere til W2K og XP) men den finner ingen drivere... Noen som har fått til noe lurt noe her, eller har noen tips? ... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har ikke hatt noe trøbbel med 2K3 server og RR404, men jeg har ikke installert på den, jeg anbefaler deg at du flytter systemdisken (der du intallerer) over på hovedkortets innebygde ATA kontroller under installering, så installerer kontroller'n i i windows når det er installert - slik gjøre jeg deg (orker ikke stresset med floppier). Merk! Ikke bruk f.eks 1.25.00 driver'n i windows dersom BIOS'n på kortet ditt er 1.21.00, Highpoint anbefaler sterkt at man alltid bruker en driver tilsvarende BIOS revisjonen. Jeg har selv hatt trøbbel med "blanding" av forskjellig driver og BIOS. Du kan selfølgelig oppdatere BIOS på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå