Reptilia Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Lurer på om det fins andre enn Folkia, THON/Leaser og Trustbuddy som driver med små forbrukslån. Tenker da max 5000 kr. Kredittkort er ikke aktuelt. Må være like simpelt som Trustbuddy og Folkia Endret 21. april 2012 av Reptilia Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Kan jeg spørre hvorfor kredittkort ikke er aktuelt? Slike smålån har gjerne en effektiv rente på over 30%, mens f.eks kredittkortet til Skandiabanken har en rente på ca 14%. 2 Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Kan jeg spørre hvorfor kredittkort ikke er aktuelt? Slike smålån har gjerne en effektiv rente på over 30%, mens f.eks kredittkortet til Skandiabanken har en rente på ca 14%. Skal vite andre alternativer til sms lån. Lån man kan få på dagen elektronisk uten å måtte gå i bank for å få ordnet. Renten spiller ingen rolle, skal bare vite om andre som driver med sms lån. Har søkt mye på google og tror det er svært få andre norske aktører som driver med akkurat dette, utenom de 3 nevnte i førsteposten. Men kan hende det finnes et svensk/dansk nettsted som driver med dette og som gir lån til norske kunder.. Er disse jeg vil vite om Lenke til kommentar
tyggemannen Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Tja, Skandiabanken kan gi kontokreditt eller hva det nå heter. Jeg har ihvertfall mulighet til det på min konto der. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 ja men da har du først hatt nybegynner kapital og har vist et godt kundeforhold. Det letteste er vel å snakke med sin egen bank, og muligens få overtrekk fra kontoen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Med kredittkort kan du jo ta ut når du trenger det - på øyeblikket. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 ja men kreditten er da ordnet på forhånd Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 når det blir innvilget kreditt må du jo kredittsjekkes, det har visst blitt strengere på det nå... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 ja men da har du først hatt nybegynner kapital og har vist et godt kundeforhold. Det letteste er vel å snakke med sin egen bank, og muligens få overtrekk fra kontoen Skandiabanken gir dette til omtrent alle nye kunder som ikke har registrerte betalingsanmerkninger. Man trenger ikke å ha opparbeidet seg noe som helst forhold. ja men kreditten er da ordnet på forhånd Gjør det noe at den er ordnet på forhånd? Er det snakk om å ha banker i bakhånd dersom du skal gjøre en veldig akutt handel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå