elfkin Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Noen som har noen erfaringer med dette produktet? Virker skremmende billig, men jeg trenger seriøst trådløst her hjemme i huset. http://www.mpx.no/asp/info.asp?mode=annons...215&g1=&g1text= Lenke til kommentar
knut Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Disse produktene har ikke blitt sendt ut til leverandørene i Norge enda, men jeg venter på at DHL skal klare å få levert dette settet til meg i dag for testing. Regner med at jeg har lagt ut test innen et par uker. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 joa har konfigurert noen av disse wireless sakene men du kan mest trolig trykkt kjøpe dette av den enkle grunn til at 3com er en stabil og god nettverksprodusent vis du er i tvil vet jeg at dlink produkter er gode og de fleste trådløse kort fungerer men for all del kjøper du 3com så kjøper du også bare disse produktene når det gjelder trådløs akkuratt som med andre merker jeg har testa fler av dem og mange produkter snakker ikke med hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå