VetleM Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Hei! Skal for tiden til innkjøp av nytt IT utstyr på jobben, og jeg ønsker meg en liten grei bærbar pc som kan kjøre word, mail osv. Ingenting mer avansert enn det. Jeg trenger i tillegg en dockingløsning med to skjermer, trådløs tastatur til docken og trådløs mus. Vil helst ha en veldig liten bærbar maks 14" som er ledig og mobil ,emn den må tåle word og mail på to skjermer. Har inget bestemt budsjett, men vil prøve å holde meg under 15,000,- Tips er vell attt imot, vil oppdatere denne tråden om jeg finner noe! - Vetle Endret 21. april 2012 av VetleM Lenke til kommentar
vitty Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Noe sånt? Glem dock'n. Gikk litt fort i svingene. Kun en VGA utgang-.- Det funker dårlig. Denne http://www.dustinhome.no/product/5010443197/lenovo-mini-dock-series-3-thinkpad-t-x-series/?intcmp=searchProvider_dacsa Med tanke på at det er jobbsammenheng så er det vel uten moms så du ligger fortsatt under budsjett? Endret 21. april 2012 av vitty Lenke til kommentar
VetleM Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Det stemmer, takk for inspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå