Tor r Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Restene etter løa. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 He he .. nå er det vel komplett. Nå har vi jo såvidt begynt å kjenne denne gamle løa.. Vi som har fulgt bilde serien.. Dette ble en verdig avslutning. Når kommer boken? Lenke til kommentar
40D Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 V1 er beste bilde, etter min mening. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 (endret) He he .. nå er det vel komplett. Nå har vi jo såvidt begynt å kjenne denne gamle løa.. Vi som har fulgt bilde serien.. Dette ble en verdig avslutning. Når kommer boken? Blir nok ikke bok,men likte tanken ,en bilde serie blir det nok,samtidigt så kommer neste del nå på sidene her,ny løe blir til,så håper derre ikke går lei. V1 er beste bilde, etter min mening. Takk for tilbakemelding. Endret 21. april 2012 av Tor r Lenke til kommentar
40D Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 He he .. nå er det vel komplett. Nå har vi jo såvidt begynt å kjenne denne gamle løa.. Vi som har fulgt bilde serien.. Dette ble en verdig avslutning. Når kommer boken? Blir nok ikke bok,men likte tanken ,en bilde serie blir det nok,samtidigt så kommer neste del nå på sidene her,ny løe blir til,så håper derre ikke går lei. V1 er beste bilde, etter min mening. Takk for tilbakemelding. Kjør på. Jeg er sikker på at du kan få til noen spennende bilder av dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg